Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Informace k provozu školy od 31. května 2021
1
Zahájení maturit ve třídě 4.A
2
Maturity: třídy se vystřídaly
3 4
Jak říkávají absolventi: "Maturita je už zandaná..."
5 6
7 8
Informace k provozu školy od 8. června 2021
9 10
Výsledky základního kola soutěže Nejlepší JA Titan tým
Po dvou letech Tomijo opět "na bedně"
11
Vyhlášení 2. kola přijímacího řízení pro přijímací ke studiu
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
Drobečková navigace

Hlavní strana > Aktuality > Post-analýza: Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021

Post-analýza: Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021



Datum konání:
25.5.2021

Studentská práce se vrací podrobnou analýzou  k základnímu online kolu soutěže Nejlepší tým JA TITAN 2021.

 

Skupina č. 1: Tým Tomijo

Tým Tomijo hrál od třetího kola velice silně, přičemž se od tohoto bodu držel vždy alespoň 40 bodů nad konkurencí. Tento fakt se projevuje i v grafu výdělků, kde ve čtvrtém kole získává náskok nad týmem Rakety, který již v průběhu hry neztrácí. Tento stav se dá přisoudit změně herní strategie: tým začal prodávat za cenu, která je nižší než průměr skupiny.

 
 
 

 

Skupina č. 2: Tým Pepegas

I po podivném začátku hry se tým Pepegas dostal do vedení velice rychle, přičemž zde dokázal svůj potenciál, který obhájil i před silnou konkurencí týmu Titans, který ke konci hry využívá chyby našeho týmu (tým Pepegas začal náhle prodávat za nízkou cenu) a našemu týmu se přiblížil.

 
 
 

 

Skupina č. 3: Tým Pokybar

Tým Pokybar se držel velice blízko konkurence, ke konci 4. kola ho od ostatních týmů dělilo pouhých 20 bodů. Zlom nastává právě v kole pátém, kde tým Pokybar zbohatl o 41 tisíc dolarů (tedy 130 % výdělku nejbližší konkurence.) Dále již tým vítězil neohrožen. Tým hrál s výjimkou prvního kola mírně nižší cenu bez jakýkoliv velkých odchylek.

 
 
 

 

Skupina č. 4: Tým Kofoláčci

Tým Kofoláčci se první půlku hry držel v drsném průměru, ať už výkonem, tak i cenou. V kole 4. však přešel na taktiku nízké ceny a prodeje s malou výrobou, která dala týmu pro jedno kolo mírný náskok, avšak ve výsledku zhatila všechny budoucí plány týmu. V této situaci již tým nebyl schopen konkurovat svou výrobou a kvalitou ostatním týmům, přičemž sám operoval s velice nízkými zisky. V kole šestém již ztrácí na konkurenci a ztrácí body výkonnosti.