fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26
Ocenění
Český Krumlov pohledem (nejen) z raftu
Foto z exkurze tercie do kláštera
Tisková zpráva: Exkurze primy
27
Konec školního roku za dveřmi
28 29 30 1
Měsíční plán akcí: červenec 2018
2 3 4 5 6 7 8
9 10
Vyhlášení 3. kola přijímacího řízení do 6G
11
Výsledky 3. kola přijímacího řízení do 6G
12 13 14 15
16
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
17
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
18
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
19
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
20
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
21
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
22
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
23
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
24
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
25
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
26
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
27
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
28
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
29
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
30
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
31
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
1
Logická olympiáda 2018
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
Měsíční plán akcí: srpen 2018
2
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
3
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
4
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
5
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > RPSN > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_09

Ověření ve výuce: Třída 6.X Datum: 11.10.2013


RPSN

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: RPSN

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmem RPSN. Žák se seznámí s tímo pojmem a získá schopnost posuzovat vhodnost či nevhodnost různých půjček. Hlavním cílem je přesvědčit žáka o rizicích spotřebitelských úvěrů a vést žáky o odpovědnému rozhodování v oblasti půjček.

Postup práce žáka je zřejmý z návodu řešení pro vzorové příklady. Další příklady žák řeší samostatně. Učitel může vytvářet a zadávat další analogické případy.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.