fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26
Ocenění
Český Krumlov pohledem (nejen) z raftu
Foto z exkurze tercie do kláštera
Tisková zpráva: Exkurze primy
27
Konec školního roku za dveřmi
28 29 30 1
Měsíční plán akcí: červenec 2018
2 3 4 5 6 7 8
9 10
Vyhlášení 3. kola přijímacího řízení do 6G
11
Výsledky 3. kola přijímacího řízení do 6G
12 13 14 15
16
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
17
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
18
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
19
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
20
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
21
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
22
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
23
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
24
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
25
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
26
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
27
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
28
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
29
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
30
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
31
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
1
Logická olympiáda 2018
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
Měsíční plán akcí: srpen 2018
2
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
3
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
4
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
5
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Konkurence > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_09

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 10.12.2013


KONKURENCE

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: konkurence, monopol, oligopol, dokonalá konkurence, monopolistická konkurence

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmy konkurence. Žák si uvědomuje vliv konkurence na zejména na cenu. Odliší různé formy konkurence. Zná formy nekalých konkurenčních praktik a jejich dopady.

K výkladu jsou připojeny dvě aktivity. První aktivitou je spustitelný program. Žák přiřazuje jednotlivé charakteristiky jednotlivým formám konkurence. Ve druhé aktivitě si ověří zvládnutí látky v testu s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek a spolu se správným řešením testu získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5)

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.