fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Informace k provozu školy od 31. května 2021
1
Zahájení maturit ve třídě 4.A
2
Maturity: třídy se vystřídaly
3 4
Jak říkávají absolventi: "Maturita je už zandaná..."
5 6
7 8
Informace k provozu školy od 8. června 2021
9 10
Výsledky základního kola soutěže Nejlepší JA Titan tým
Po dvou letech Tomijo opět "na bedně"
11
Vyhlášení 2. kola přijímacího řízení pro přijímací ke studiu
Tři naši absolventi na přednášce ředitele BIS
12 13
14 15
Informace k provozu školy od 15. června 2021
Výsledky 2. kola přijímacího řízení pro školní rok 2021/22
16 17
Fotogalerie: Tak trochu jiná hodina tělesné výchovy
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
Závěrečný piknik 1.A
Ohlédnutí za posledními dny školního roku 2020/21
Fotogalerie: Sportovní dny třídy kvinta
29
Ohlédnutí za posledními dny školního roku 2020/21
Fotogalerie: Sportovní dny třídy kvinta
30
Ohlédnutí za posledními dny školního roku 2020/21
Žákovský článek: Ohlédnutí za školním rokem 2020/21
1
Měsíční plány akcí: červenec a srpen 2021
2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Fiskální politika > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_17

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 28.1.2014


FISKÁLNÍ POLITIKA

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: hospodářská politika, fiskální politika, nástroje fiskální politiky, typy fiskální politiky

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmy hospodářská politika a fiskální politika. Žák srovnává podstatu a působení fiskální a monetární politiky.

DUM obsahuje celkem dvě aktivity. V první aktivitě se seznamuje s na internetu s vývojem zdanění za poslední roky a zjištěné výsledky zakresluje do grafu. Druhou aktivitou je test s pěti uzavřenými otázkami, u nichž je správná právě jedna odpověď. Žák získá okamžitě vyhodnocení odpovědí, test lze spouštět opakované (nové spuštění - stisk F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.