fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 1
Měsíční plán akcí: březen 2022
2 3
Maturitní trénink
4 5 6
7 8 9 10
Fotogalerie: lyžování - Rakousko
11
Krajské finále ve florbale dívek a chlapců
12 13
14
Zrušení povinnosti nosit ochranný prostředek uvnitř budov, ve školách a školských zařízení
15 16
Národní plán obnovy - doučování žáků škol
Pomáháme Ukrajině - sbírka materiální pomoci
17 18
Matematický klokan
Matematický klokan - výsledky
19 20
21
Olympiáda v německém jazyce
Tisková zpráva - materiální pomoc pro uprchlíky
22 23 24
Závěrečná konference Pražského studentskéhu summitu 2022
25
Závěrečná konference Pražského studentskéhu summitu 2022
26
Závěrečná konference Pražského studentskéhu summitu 2022
27
Závěrečná konference Pražského studentskéhu summitu 2022
28 29 30 31 1
Měsíční plán akcí: duben 2022
2 3
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Komerční banky > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_18

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 6.12.2013


KOMERČNÍ BANKY

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: fianční trh, instituce finačního trhu, komerční (obchodní) banky

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s podstatou finačního trhu v České republice a seznámí se rovněž s jeho institucemi. Další část je zaměřena na komerční (ochodní) banky jakožto významné instituce finačního trhu v ČR. Hlavním cílem je přesvědčit žáka o vhodném investování disponibilních prostředků pomocí portfolia různých produktů, tak aby dosáhl přiměřené výnosnosti, minimalizoval riziko a zajistil potřebnou likviditu svých investovaných prostředků. Materiál má za cíl vést žáka k odpovědnému nakládání s finančími prostředky

Aktivitou v DUM je opakovací test s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek spolu se správným řešením testu žák získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.