fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1
Měsíční plán akcí: duben 2025
Klokan už do nás odskákal s výsledky
Historické události skutečné i domnělé očima AI aneb "čistá holá pravda" (1)
2
V dějepisných soutěžích se nám tradičně daří
3 4 5 6
7
Mistrovství republiky v Psaní hravě (SŠ)
8
Mistrovství republiky v Psaní hravě (SŠ)
Testování PISA 2025
9
Mistrovství republiky v Psaní hravě (SŠ)
Testování PISA 2025
10
Mistrovství republiky v Psaní hravě (SŠ)
Testování PISA 2025
Minifotbal (aktualizováno)
11
Mistrovství republiky v Psaní hravě (SŠ)
Přijímací zkoušky 2025
12
Přijímací zkoušky 2025
13
Přijímací zkoušky 2025
14
Hledáme školního maskota!
Přijímací zkoušky 2025
Mistrovství republiky v Psaní hravě - už známe výsledky!
15
Přijímací zkoušky 2025
16
Přijímací zkoušky 2025
17 18 19 20
21
Po roce je tu opět SKIRMISH
22
Po roce je tu opět SKIRMISH
23
Po roce je tu opět SKIRMISH
24
The Way We Were (2019-2025)
Po roce je tu opět SKIRMISH
Úspěch našich žáků na branných závodech POKOS!
25
Po roce je tu opět SKIRMISH
26
Po roce je tu opět SKIRMISH
27
Po roce je tu opět SKIRMISH
28 29 30 1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > RPSN > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_09

Ověření ve výuce: Třída 6.X Datum: 11.10.2013


RPSN

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: RPSN

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmem RPSN. Žák se seznámí s tímo pojmem a získá schopnost posuzovat vhodnost či nevhodnost různých půjček. Hlavním cílem je přesvědčit žáka o rizicích spotřebitelských úvěrů a vést žáky o odpovědnému rozhodování v oblasti půjček.

Postup práce žáka je zřejmý z návodu řešení pro vzorové příklady. Další příklady žák řeší samostatně. Učitel může vytvářet a zadávat další analogické případy.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.