fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30
Olympijský víceboj
1
Měsíční plán akcí: květen 2024
2 3 4 5
6 7 8 9 10
No BackPack Day 2024
11 12
13 14 15
Seznam přijatých uchazečů PZ do 4G a 6G pro šk. rok 2024/2025
16 17 18 19
20
Vyhlášení 2. kola přijímacího řízení pro šk. rok 2024/2025
21 22 23 24
Soutěž IT & kybernetická bezpečnost SKIRMISH CZECH REPUBLIK
25
Soutěž IT & kybernetická bezpečnost SKIRMISH CZECH REPUBLIK
26
Soutěž IT & kybernetická bezpečnost SKIRMISH CZECH REPUBLIK
27
Soutěž IT & kybernetická bezpečnost SKIRMISH CZECH REPUBLIK
28
Vyhlášení voleb do školské rady
Volby do školské rady: zveřejnění kandidátů za "oprávněné osoby"
Soutěž IT & kybernetická bezpečnost SKIRMISH CZECH REPUBLIK
29
Vyhlášení voleb do školské rady
Volby do školské rady: zveřejnění kandidátů za "oprávněné osoby"
Soutěž IT & kybernetická bezpečnost SKIRMISH CZECH REPUBLIK
30
Soutěž IT & kybernetická bezpečnost SKIRMISH CZECH REPUBLIK
31
Soutěž IT & kybernetická bezpečnost SKIRMISH CZECH REPUBLIK
1 2
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Moderní ekonomické směry > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_04

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 17.9.2013


MODERNÍ EKONOMICKÉ SMĚRY

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: Neoklasická ekonomie, keynesiánství, monetarismus, institucionalismus

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky se čtyřmi hlavními proudy současné ekonomie. Žák se seznámí s názory hlavních představitelů nedávného a současného ekonomického myšlení. Tyto poznatky si uvede do souvislosti s vědomostmi a dovednostmi získánými v dějepise a dalších společenských vědách.

DUM obsahuje celkem dvě aktivity. V první přiřazuje jednotlivé charakteristiky vždy právě jednomu ekonomickému směru. Druhou aktivitou je test s pěti uzavřenými otázkami, u nichž je správná právě jedna odpověď. Výsledek testu žák získává okamžitě, opětovné spuštění testu je možné stiskem klávesy F5.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.