Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30
Předávání vysvědčení
Závěr školního roku 2019/2020
1
Úřední dny o prázdninách (červenec)
Měsíční plán akcí: červenec 2020
Pořadí přijatých uchazečů do 4G - 2. kolo
2
Úřední dny o prázdninách (červenec)
Slavnostní předávání maturitních vysvědčení třídě 4.A
3
Úřední dny o prázdninách (červenec)
4
Úřední dny o prázdninách (červenec)
5
Úřední dny o prázdninách (červenec)
6
Úřední dny o prázdninách (červenec)
7
Úřední dny o prázdninách (červenec)
8
Úřední dny o prázdninách (červenec)
9
Úřední dny o prázdninách (červenec)
10
Úřední dny o prázdninách (červenec)
11
Úřední dny o prázdninách (červenec)
12
Úřední dny o prázdninách (červenec)
13
Úřední dny o prázdninách (červenec)
14
Úřední dny o prázdninách (červenec)
15
Úřední dny o prázdninách (červenec)
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Drobečková navigace

Hlavní strana > Ekonomika a finance II > Obchodní korporace > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_12

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 7.1.2014


OBCHODNÍ KORPORACE

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: Obchodní korporace, fundace, ústavy, právnické osoby, družstva, obchodní společnosti

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmem právnická osoba. Žák se seznámí se základními charakteristikami obchodních korporací, fundací a ústavů. Rozlišuje jednotlivé formy osobních a kapitálových společností.

DUM obsahuje celkem dvě aktivity. V první přiřazuje jednotlivé charakteristiky rúzným formám obchodních korporací. Druhou aktivitou je test s pěti uzavřenými otázkami, u nichž je správná právě jedna odpověď. Výsledek testu je ihned vyhodnocen. Stiskem tlačítka F5 žák může test vyvolat znovu.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.