fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1
Měsíční plán akcí: červen 2023
Minisimulace jednání OSN
2
Vyhlášení 2. kola přijímacího řízení
Minisimulace jednání OSN
3 4
5 6
Výsledky 2. kola přijímacího řízení 4G a 6G pro školní rok 2023/2024
7
Setkání a prezentace prací studentů středních škol Středoškolská technika - StreTech 2023
Jak jsem letošní StreTech viděl já aneb některé zajímavé příspěvky
Exkurze do Temelína
8 9 10 11
12
TalentAkademie Jihočeského kraje
13
TalentAkademie Jihočeského kraje
14
TalentAkademie Jihočeského kraje
15 16 17 18
19
Sportovně turistický kurz 2023 - 1. den
20
Sportovně turistický kurz 2023 - 1. den
Sportovně turistický kurz 2023 - 2. den
21
Sportovně turistický kurz 2023 - 1. den
Tisková zpráva: Exkurze v ZOO Praha
22
Sportovně turistický kurz 2023 - 1. den
Sportovně turistický kurz 2023 - 3. - 4. den
Plavecko-běžecký pohár 2023
23
Sportovně turistický kurz 2023 - 1. den
24 25
26
Informační schůzka rodičů a žáků 1. ročníků 2023/2024
SCIO - Pečujeme o vzdělávání
27
Pétanque Cup 2023
Fotogalerie: Pétanque 2023
28 29 30
Fotogalerie tříd 2022/23
1 2
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Informace ředitele

Informace ředitele

Postup při vyřizování stížností, oznámení a podnětů

Každý občan má právo na informace a právo usilovat prostřednictvím stížností, oznámení a podnětů o odstranění zjištěných nedostatků. Na Gymnáziu v Milevsku je přijímáním a vyřizováním žádostí o poskytnutí informací a přijímáním písemných stížností, oznámení a podnětů pověřen ředitelem školy zástupce ředitel pan Mgr. Karel Dvořák tj. pracovník pověřený poskytováním informací (dále PPPI), (kancelář ZŘ v přízemí). Ústní stížnosti přijímá ředitel, zástupce ředitele a výchovný poradce.

Všechny stížnosti je nutno urychleně a odpovědně prozkoumat a vyřídit, nebo zařídit jejich vyřízení. Prošetřování stížností musí být prováděno bez průtahů a hospodárně. Přitom musí být prošetřeny všechny body stížnosti.

Lhůty pro vyřizování stížností jsou:
10 dnů Do 10 dnů od doručení se vyřizují jednodušší stížnosti.
30 dnů Lhůta pro vyřizování všech ostatních stížností mimo výjimek.
Výjimečně prodloužená Lhůtu 30 dní lze prodloužit zcela výjimečně ve zvlášť složitých případech.

Forma stížnosti může být ústní nebo písemná.

V případě ústní stížnosti, kterou nelze vyřídit ihned, sepíše PPPI (resp. určený pracovník) školy zápis, který předloží stěžovateli k podpisu a předá Ř resp. ZŘ. Jedná-li se o stížnost zvláště závažnou, musí ředitel školy neprodleně informovat své nadřízené, kteří pak stanoví způsob vyřízení stížnosti.

Vyřizování žádostí o poskytnutí informací

Za vyřizování žádostí o poskytnutí informací odpovídá ředitel školy. Poskytnout lze jen takové informace, u kterých tomu nebrání zákon o ochraně osobních dat.

Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně či telefonicky) nebo písemně (doručená poštou, osobně i jiným způsobem, faxem, elektronickou poštou nebo na jiném nosiči dat).

Pokud žádost o poskytnutí informace směřuje k poskytnutí zveřejněné informace, může PPPI místo požadované informace sdělit jen údaje umožňující vyhledání a získání již zveřejněné informace. V případě ústní žádosti tak učiní neprodleně, v případě písemné žádosti nejpozději do 7 dnů ode dne doručení žádosti. Pokud žadatel trvá na přímém poskytnutí informace, musí mu být poskytnuta.

Není-li žádost vyřízena ústně, poskytne se požadovaná informace písemně nebo nahlédnutím do spisu (včetně možnosti pořízení kopie) nebo na paměťových mediích.

Termíny poskytnutí informace závisí na její složitosti, směrnice pro vyřizování žádostí o poskytnutí informací je k nahlédnutí u PPPI.

 

V Milevsku dne 1. září 2012

Mgr. Petr Barda, ředitel školy