fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Informace k provozu školy od 31. května 2021
1
Zahájení maturit ve třídě 4.A
2
Maturity: třídy se vystřídaly
3 4
Jak říkávají absolventi: "Maturita je už zandaná..."
5 6
7 8
Informace k provozu školy od 8. června 2021
9 10
Výsledky základního kola soutěže Nejlepší JA Titan tým
Po dvou letech Tomijo opět "na bedně"
11
Vyhlášení 2. kola přijímacího řízení pro přijímací ke studiu
Tři naši absolventi na přednášce ředitele BIS
12 13
14 15
Informace k provozu školy od 15. června 2021
Výsledky 2. kola přijímacího řízení pro školní rok 2021/22
16 17
Fotogalerie: Tak trochu jiná hodina tělesné výchovy
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
Závěrečný piknik 1.A
Ohlédnutí za posledními dny školního roku 2020/21
Fotogalerie: Sportovní dny třídy kvinta
29
Ohlédnutí za posledními dny školního roku 2020/21
Fotogalerie: Sportovní dny třídy kvinta
30
Ohlédnutí za posledními dny školního roku 2020/21
Žákovský článek: Ohlédnutí za školním rokem 2020/21
1
Měsíční plány akcí: červenec a srpen 2021
2 3 4

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_14

Ověření ve výuce: Třída 6.X Datum: 24.2.2014


VYBRANÉ FINANČNÍ FUNKCE V GOOGLE APPS

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: úroková míra, splátka, současná hodnota peněz, budoucí hodnota peněz

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s vybranými finančními funkcemi v tabulkovém procesoru a to pouze s funkcemi souvisejícími s konstantní anuitou. Finanční funkce jsou vysvětleny pro tabulkový procesor Google Apps

Žák se seznámí se základními pojmy (zejm. splátka, počet období, současná a budoucí hodnota peněz) a prakticky si je procvičí na vzorových příkladech ve výkladu, který obsahuje i náhledy obrazovek s postupem řešení, a pomocí dalších procvičovacích příkladů, které jsou obdobou vzorových.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.