fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Distanční výuka pokračuje i po 26. 4. 2021 - přehled opatření
27 28
Maturita: Dodatek k opatření obecné povahy MŠMT navyšující počet opravných zkoušek (akt.)
29
Vyhlášení voleb do školské rady
30
Aktualizace školních webových stránek v dubnu 2021
Studentský článek: Jak to vidím já aneb motivace pro psychicky vyčerpané z koronaviru
Maturitní zpravodaj č. 55: Cizí jazyky
1
Měsíční plán akcí: květen 2021
Měsíční plán akcí: červen 2021
2
3
Fejeton
Maturitní kalendář JARO 2021
Naše gymnázium zůstává i po 3.5.2021 až do odvolání v režimu distanční výuky (akt.)
Novinky ve školní jídelně 1. ZŠ Milevsko
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno po 6. kole)
4
Informace k provozu školy od 10. května 2021
Maturitní zpravodaj CJL
5 6 7
OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY – PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKY – DODATEK
8 9
10
Informace k provozu školy od 10. května 2021
11
Vyhlášení výběrového řízení - hospodářka a administrativní pracovnice školy
12 13
Volby do školské rady - zveřejnění kandidátů
14 15 16
17
Informace k provozu školy od 17. května 2021
18 19 20 21 22 23
24
Informace k provozu školy od 24. května 2021 (aktualizováno)
25
Post-analýza: Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021
26 27 28 29 30
31
Informace k provozu školy od 31. května 2021
1
Zahájení maturit ve třídě 4.A
2
Maturity: třídy se vystřídaly
3 4
Jak říkávají absolventi: "Maturita je už zandaná..."
5 6
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > Doba použitelnosti školní e-mailové schránky

Doba použitelnosti školní e-mailové schránky



Datum konání:
1.9.2016

Milí žáci a studenti,

množí se mi dotazy, jak dlouho můžete užívat školní e-mailovou schránku. Zde máte (věřím, že vyčerpávající) odpověď:

  1. s vaším příchodem na školu vám vytvořím školní e-mailovou schránku s adresou, která je (až na nepatrné odůvodněné výjimky) tvořena dle schématu: krestni_jmeno.prijmeni@gymnazium-milevsko.cz.
  2. tuto schránku můžete používat po celou dobu studia (čtyři roky nebo šest let) a ještě do 30. 6. následujícího roku po vašem odchodu ze školy (z důvodu lepší možnosti s vámi komunikovat)
  3. po uplynutí této lhůty vás e-mailem vyzvu, abyste si schránku, jakož i úložný diskový prostor, vyčistili a potřebné dokumenty někam zazálohovali. V ideálním případě obdržím vaši odpověď, že uvedené jste provedli a já mohu schránku zrušit.
  4. pokud vaši odpověď neobdržím ve lhůtě dvou měsíců, příležitostně začnu sám rušit ty schránky, ke kterým se uživatel nepřihlásil více jak 12 měsíců, neboť důvodně předpokládám, že školní schránku již běžně nevyužívá a tudíž nepotřebuje. S uživateli, kteří se stále hlásí do své schránky i po uplynutí více jak roku po ukončení studia, zahájím komunikaci.

Konkrétně to probíhá tak, že již jsem zrušil ty schránky absolventů ze školního roku 2013/14 (4.A 2010 - 2014), kteří se víc jak 12 měsíců do své schránky nepřihlásili. S ostatními absolventy z roku 2014 zahájím komunikaci. K rušení schránek absolventů ze školního roku 2014/2015 (4.A 2011 - 2015 a oktáva 2007 - 2015) jsem ještě nepřistoupil. S těmito absolventy zahájím komunikaci o mé potřebě rušení schránek.

Prosím o pochopení mého postupu, neboť celkový počet schránek je limitovaný. Děkuji. S případnými dotazy se obracejte na jiri.skolnik@gymnazium-milevsko.cz