fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Měsíční plán akcí: prosinec 2025
2 3 4
Exkurze Praha
5
V soutěži CyberGame jdeme do finále!
Finále soutěže CyberGame
6 7
8
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
9
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
10
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
11
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
12
Maturitní ples 4.A
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
E-shop školní kolekce
13
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
14
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
15
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
16
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
Perníčkový den
Gingerbread Day
17
Soutěž Finanční gramotnost
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
18 19
Vánoční den — Besídka
20
Vánoční prázdniny
21
Vánoční prázdniny
22
Vánoční prázdniny
23
Vánoční prázdniny
24
Vánoční prázdniny
25
Vánoční prázdniny
26
Vánoční prázdniny
27
Vánoční prázdniny
28
Vánoční prázdniny
29
Vánoční prázdniny
30
Vánoční prázdniny
31
Vánoční prázdniny
1
Vánoční prázdniny
2
Vánoční prázdniny
3
Vánoční prázdniny
4
Vánoční prázdniny
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > Úspěch na Pythagoriádě

Úspěch na Pythagoriádě



Datum konání:
16.5.2017

Tři naši primáni se v doprovodu svého učitele matematiky Mgr. Karla Dvořáka (zástupce ředitele naší školy) zúčastnili v Písku okresního kola dále nepostupové soutěže Pythagoriáda.

Pythagoriáda

Výsledková listinaPythagoriáda patří mezi oblíbené matematické soutěže. Je určena všem žákům 5., 6., 7.a 8. ročníků základních škol a jim odpovídajících ročníků víceletých gymnázií, kteří mají zájem o matematiku.
Cílem Pythagoriády je zvýšit zájem o matematiku u co nejširšího počtu žáků. Úlohy této soutěže vycházejí ze znalostí matematiky odpovídajících ročníků ZŠ a víceletých gymnázií, zúčastnit se této soutěže může každý žák příslušného ročníku - není tedy nutné být matematickým talentem.

Příklady rozvíjí mj. prostorovou představivost či logické uvažování. Soutěž má dvě kola školní a okresní. Informace o konání okresního kola zjistíte u příslušného krajského garanta. Při této soutěži se nepoužívají ani tabulky, ani kalkulačky.

Úlohy pro jednotlivá kola jsou zpracovány autorským kolektivem tvořeným pedagogy ze ZŠ a víceletých gymnázií, úlohy prochází recenzí učitelů matematiky a pedagogickou recenzí. Obsah úloh nepřesahuje výstupy z RVP. (zdroj: web talentovaní.cz)

Nejlepším z našich se stal úspěšný řešitel Daniel Kolář na děleném 3. místě, neboť získal 10 bodů. Osm bodů a dělené 7. místo to je výsledek našich dalších dvou soutěžících: Karolíny Synkové a Marka Pokorného.

Jmenovaným blahopřejeme a děkujeme za reprezentaci školy.