fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24 25 26 27 28 1
Měsíční plán akcí: březen 2025
2
3 4 5 6 7 8 9
10
Soutěže žáků
Nové šatní skříňky
11 12 13
Literatura 19. století nálepek zbavená
14 15 16
17
Den svatého Patrika
"Chytrý dnes, bohatý zítra" aneb Global Money Week 2025
Sv. Patrik, shamrock a zelený Erin
18
"Chytrý dnes, bohatý zítra" aneb Global Money Week 2025
Cesta do Indie
19
"Chytrý dnes, bohatý zítra" aneb Global Money Week 2025
20
"Chytrý dnes, bohatý zítra" aneb Global Money Week 2025
Za divadlem do Prahy
21
"Chytrý dnes, bohatý zítra" aneb Global Money Week 2025
Po roce k nám znovu přiskákal Matematický klokan
22
"Chytrý dnes, bohatý zítra" aneb Global Money Week 2025
23
"Chytrý dnes, bohatý zítra" aneb Global Money Week 2025
24
Postup na krajské kolo Prezentiády
Spelling Bee
25 26 27 28 29 30
31 1
Měsíční plán akcí: duben 2025
Klokan už do nás odskákal s výsledky
Historické události skutečné i domnělé očima AI aneb "čistá holá pravda" (1)
2
V dějepisných soutěžích se nám tradičně daří
3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > Úspěch na Pythagoriádě

Úspěch na Pythagoriádě



Datum konání:
16.5.2017

Tři naši primáni se v doprovodu svého učitele matematiky Mgr. Karla Dvořáka (zástupce ředitele naší školy) zúčastnili v Písku okresního kola dále nepostupové soutěže Pythagoriáda.

Pythagoriáda

Výsledková listinaPythagoriáda patří mezi oblíbené matematické soutěže. Je určena všem žákům 5., 6., 7.a 8. ročníků základních škol a jim odpovídajících ročníků víceletých gymnázií, kteří mají zájem o matematiku.
Cílem Pythagoriády je zvýšit zájem o matematiku u co nejširšího počtu žáků. Úlohy této soutěže vycházejí ze znalostí matematiky odpovídajících ročníků ZŠ a víceletých gymnázií, zúčastnit se této soutěže může každý žák příslušného ročníku - není tedy nutné být matematickým talentem.

Příklady rozvíjí mj. prostorovou představivost či logické uvažování. Soutěž má dvě kola školní a okresní. Informace o konání okresního kola zjistíte u příslušného krajského garanta. Při této soutěži se nepoužívají ani tabulky, ani kalkulačky.

Úlohy pro jednotlivá kola jsou zpracovány autorským kolektivem tvořeným pedagogy ze ZŠ a víceletých gymnázií, úlohy prochází recenzí učitelů matematiky a pedagogickou recenzí. Obsah úloh nepřesahuje výstupy z RVP. (zdroj: web talentovaní.cz)

Nejlepším z našich se stal úspěšný řešitel Daniel Kolář na děleném 3. místě, neboť získal 10 bodů. Osm bodů a dělené 7. místo to je výsledek našich dalších dvou soutěžících: Karolíny Synkové a Marka Pokorného.

Jmenovaným blahopřejeme a děkujeme za reprezentaci školy.