fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
28 29 30 31 1
Organizace školního roku 2018/19
Měsíční plán akcí: září 2018
Rozvrhy pro školní rok 2018/19
2
3 4 5
Republikové finále OVOV
6
Republikové finále OVOV
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
Projektový den EVVO: Akce č. 2 - Praha 100 let novodobé české státnosti
Fotogalerie: EVVO - akce Milevsko
19
Projektový den EVVO: Akce č. 1- Lány a Praha
Projektový den EVVO - Lány a letiště (fotogalerie)
20 21 22 23
24
Školní seznam literárních děl pro rok 2019
25 26
Naše škola obdržela bronzový certifikát Finančně gramotná škola
Krajské kolo Středoškolského atletického poháru
27
Webový přístup do Bakalářů - důležité sdělení
28 29 30
Logická olympiáda - aktuální informace
Přihlášky do Logické olympiády uzavřeny
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Pasivní bankovní operace > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_20

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 21.2.2014


PASÍVNÍ BANKOVNÍ OPERACE

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: pasívní bankovní operace, neutrální bankovní operace, valuty, devizy

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s podstatou fungování komerční (obchodní) banky. Žák se seznámí s podstatou pasívních a neutrálních bankovních operací. Materiál navazuje je téma Spoření, které je zaměřeno na oblast osobních financí. Materiál se snaží přesvědčit žáka, že moderní banka je instituce, která usiluje o maximální služby pro své klienty v oboru finančnictví.

Aktivitou v DUM je opakovací test s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek spolu se správným řešením testu žák získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.