fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
28 29 30 31 1
Organizace školního roku 2018/19
Měsíční plán akcí: září 2018
Rozvrhy pro školní rok 2018/19
2
3 4 5
Republikové finále OVOV
6
Republikové finále OVOV
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
Projektový den EVVO: Akce č. 2 - Praha 100 let novodobé české státnosti
Fotogalerie: EVVO - akce Milevsko
19
Projektový den EVVO: Akce č. 1- Lány a Praha
Projektový den EVVO - Lány a letiště (fotogalerie)
20 21 22 23
24
Školní seznam literárních děl pro rok 2019
25 26
Naše škola obdržela bronzový certifikát Finančně gramotná škola
Krajské kolo Středoškolského atletického poháru
27
Webový přístup do Bakalářů - důležité sdělení
28 29 30
Logická olympiáda - aktuální informace
Přihlášky do Logické olympiády uzavřeny
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Hospodářský proces > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_05

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 24.9.2013


HOSPODÁŘSKÝ PROCES

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: koloběh, výroba, rozdělování, směna a spotřeba

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s fázemi hospodářského procesu a utvořit schopnost žáka chápat hospodářský proces jako neustálý koloběh.

K výkladu jsou připojeny dvě aktivity. Prní aktivitou je několik verzí prezentace fází koloběhu zpracované různými webovými technologiemi. Obsluha je popsána přímo u každé aplikace. Ve druhé aktivitě si žák ověří zvládnutí látky v testu s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek a spolu se správným řešením testu získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka. Materiál lze využít i ve společenskovědním semináři k přípravě k maturitní zkoušce z občanského a společenskovědního základu.