fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28
Tomáš je nejlepší "ekonom" v kraji!
1
Měsíční plán akcí: březen 2019
Velký úspěch našich dívek v konverzační soutěži v ruském jazyce
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
Divadelní představení: Lakomec
14
Jednodenní lyžařský kurz
Fotogalerie: Jednodenní lyžařský kurz
Tisková zpráva: Gymnazisti sbírali zkušenosti v náročném lyžařském terénu
15 16 17
18
20. ročník soutěže "Nejlepší JA Titan tým" 2019
Přednáška o Evropské unii
19
Kateřina postoupila do krajského kola
20 21 22 23 24
25 26 27
Napsali i o nás: KK XXVIII. ročníku Dějepisné soutěže studentů gymnázií ČR a SR
28
Exkurze do JE Temelín
29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Komerční banky > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_18

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 6.12.2013


KOMERČNÍ BANKY

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: fianční trh, instituce finačního trhu, komerční (obchodní) banky

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s podstatou finačního trhu v České republice a seznámí se rovněž s jeho institucemi. Další část je zaměřena na komerční (ochodní) banky jakožto významné instituce finačního trhu v ČR. Hlavním cílem je přesvědčit žáka o vhodném investování disponibilních prostředků pomocí portfolia různých produktů, tak aby dosáhl přiměřené výnosnosti, minimalizoval riziko a zajistil potřebnou likviditu svých investovaných prostředků. Materiál má za cíl vést žáka k odpovědnému nakládání s finančími prostředky

Aktivitou v DUM je opakovací test s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek spolu se správným řešením testu žák získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.