fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29 30
Vyhlášeno 2. kolo přijímacího řízení do 4G a 6G
Slavnostní předávání maturitních vysvědčení třídě 4.A (2015 - 2019)
31
Výsledky 2. kola přijímacího řízení do 4G a 6G
1
Měsíční plán akcí: červen
2
3 4
Jihočeská robotika 2. ročník
5
Napsali (i) o nás: StreTech 2019
StreTech 2019
Závěrečná exkurze třídy sekunda
6
Závěrečná exkurze třídy sekunda
7 8 9
10 11
Fotogalerie: Nejlepší JA Titan tým 2019
Napsali (nejen) o nás: Soutěž Nejlepší JA Titan tým zná svého vítěze
12
Připravujeme: Exkurze třídy prima
13 14 15 16
17 18 19
Olympijský běh na školách
20 21 22 23
24 25 26
Vyhlášení 3. kola přijímacího řízení do 6G
VÍDEŇSKÝ MORD ANEB NAŠE ŠKOLNÍ DIVADLO
Vrátili se do (i naší) historie ...
27
OPEN AIR MUSICFEST PŘEŠTĚNICE
28
OPEN AIR MUSICFEST PŘEŠTĚNICE
29
OPEN AIR MUSICFEST PŘEŠTĚNICE
30
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Burzy > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_12

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 14.2.2014


BURZY

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: burza, obchodování na burze, burzovní makléř

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s podstatou burzy a obchodováním na burze. Žák se seznámí s burzami v České republice a seznámí se možností vstupu drobného a středního investora na burzu. Hlavním cílem je přesvědčit žáka o vhodném investování disponibilních prostředků pomocí portfolia různých produktů, tak aby dosáhl přiměřené výnosnosti, minimalizoval riziko a zajistil potřebnou likviditu svých investovaných prostředků.

V DUMU jsou celkem tři aktivity. První aktivitou se žák seznámí s weby Pražské burzy cenných papírů a RM-Systému. Druhá aktivita je zaměřena na vyjadřování vývoje kurzu akcí burzovnímí !"svíčkovými") grafy.

Třetí aktivitou v DUM je opakovací test s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek spolu se správným řešením testu žák získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.