fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29 30
Vyhlášeno 2. kolo přijímacího řízení do 4G a 6G
Slavnostní předávání maturitních vysvědčení třídě 4.A (2015 - 2019)
31
Výsledky 2. kola přijímacího řízení do 4G a 6G
1
Měsíční plán akcí: červen
2
3 4
Jihočeská robotika 2. ročník
5
Napsali (i) o nás: StreTech 2019
StreTech 2019
Závěrečná exkurze třídy sekunda
6
Závěrečná exkurze třídy sekunda
7 8 9
10 11
Fotogalerie: Nejlepší JA Titan tým 2019
Napsali (nejen) o nás: Soutěž Nejlepší JA Titan tým zná svého vítěze
12
Připravujeme: Exkurze třídy prima
13 14 15 16
17 18 19
Olympijský běh na školách
20 21 22 23
24 25 26
Vyhlášení 3. kola přijímacího řízení do 6G
VÍDEŇSKÝ MORD ANEB NAŠE ŠKOLNÍ DIVADLO
Vrátili se do (i naší) historie ...
27
OPEN AIR MUSICFEST PŘEŠTĚNICE
28
OPEN AIR MUSICFEST PŘEŠTĚNICE
29
OPEN AIR MUSICFEST PŘEŠTĚNICE
30
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Konkurence > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_09

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 10.12.2013


KONKURENCE

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: konkurence, monopol, oligopol, dokonalá konkurence, monopolistická konkurence

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmy konkurence. Žák si uvědomuje vliv konkurence na zejména na cenu. Odliší různé formy konkurence. Zná formy nekalých konkurenčních praktik a jejich dopady.

K výkladu jsou připojeny dvě aktivity. První aktivitou je spustitelný program. Žák přiřazuje jednotlivé charakteristiky jednotlivým formám konkurence. Ve druhé aktivitě si ověří zvládnutí látky v testu s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek a spolu se správným řešením testu získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5)

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.