fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29 30
Vyhlášeno 2. kolo přijímacího řízení do 4G a 6G
Slavnostní předávání maturitních vysvědčení třídě 4.A (2015 - 2019)
31
Výsledky 2. kola přijímacího řízení do 4G a 6G
1
Měsíční plán akcí: červen
2
3 4
Jihočeská robotika 2. ročník
5
Napsali (i) o nás: StreTech 2019
StreTech 2019
Závěrečná exkurze třídy sekunda
6
Závěrečná exkurze třídy sekunda
7 8 9
10 11
Fotogalerie: Nejlepší JA Titan tým 2019
Napsali (nejen) o nás: Soutěž Nejlepší JA Titan tým zná svého vítěze
12
Připravujeme: Exkurze třídy prima
13 14 15 16
17 18 19
Olympijský běh na školách
20 21 22 23
24 25 26
Vyhlášení 3. kola přijímacího řízení do 6G
VÍDEŇSKÝ MORD ANEB NAŠE ŠKOLNÍ DIVADLO
Vrátili se do (i naší) historie ...
27
OPEN AIR MUSICFEST PŘEŠTĚNICE
28
OPEN AIR MUSICFEST PŘEŠTĚNICE
29
OPEN AIR MUSICFEST PŘEŠTĚNICE
30
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Obchodní korporace > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_12

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 7.1.2014


OBCHODNÍ KORPORACE

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: Obchodní korporace, fundace, ústavy, právnické osoby, družstva, obchodní společnosti

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmem právnická osoba. Žák se seznámí se základními charakteristikami obchodních korporací, fundací a ústavů. Rozlišuje jednotlivé formy osobních a kapitálových společností.

DUM obsahuje celkem dvě aktivity. V první přiřazuje jednotlivé charakteristiky rúzným formám obchodních korporací. Druhou aktivitou je test s pěti uzavřenými otázkami, u nichž je správná právě jedna odpověď. Výsledek testu je ihned vyhodnocen. Stiskem tlačítka F5 žák může test vyvolat znovu.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.