fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Jak ušetřit žákům půlhodinu denně? S programem Psaní hravě
31 1
100. hodina matematiky
Milevský zpravodaj: Rozhovor s Mgr. Petrem Bardou
2
První certifikát Psaní hravě
3 4 5
6
21. ročník soutěže Nejepší JA Titan tým ČR
7
Učení z pohodlí domova
8
Maturitní kalendář JARO 2020
Jednotné zkušební schéma písemných zkoušek společné části maturitní zkoušky JARO 2020
9
Kateřina Kouklová: Miluju ten pocit...
10 11 12
Barbora Fořtová: Architektura mi přijde...
13
Kalo Pascha!
14 15
MŠMT: Návrh na uvolnění škol a školských zařízení
Do školy se letos nejspíš už nepodíváme
Současná výuka pohledem maturantů
16
Výsledky rozvojového programu Excelence SŠ 2019
17 18 19
20
Nejlepší JA Titan tým 2020 - základní část
21 22 23
Pohled studenta maturitního ročníku na mimořádnou situaci COVID-19
24 25 26
27 28 29
V dobrošovském jezdeckém klubu zachraňovali malou Cherry
30
Pilotní část Psaní hravě skončila. Rozhovor s jednou úspěšnou absolventkou
1
Měsíční plán akcí: květen 2020
2 3
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > RPSN > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_09

Ověření ve výuce: Třída 6.X Datum: 11.10.2013


RPSN

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: RPSN

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmem RPSN. Žák se seznámí s tímo pojmem a získá schopnost posuzovat vhodnost či nevhodnost různých půjček. Hlavním cílem je přesvědčit žáka o rizicích spotřebitelských úvěrů a vést žáky o odpovědnému rozhodování v oblasti půjček.

Postup práce žáka je zřejmý z návodu řešení pro vzorové příklady. Další příklady žák řeší samostatně. Učitel může vytvářet a zadávat další analogické případy.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.