fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Měsíční plán akcí: prosinec 2025
2 3 4
Exkurze Praha
5
V soutěži CyberGame jdeme do finále!
Finále soutěže CyberGame
6 7
8
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
9
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
10
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
11
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
12
Maturitní ples 4.A
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
E-shop školní kolekce
13
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
14
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
15
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
16
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
Perníčkový den
Gingerbread Day
17
Soutěž Finanční gramotnost
Vánoční soutěž v Psaní hravě na přesnost
18 19
Vánoční den — Besídka
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Hospodářský cyklus > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_15

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 11.2.2014


HOSPODÁŘŠKÝ CYKLUS

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: "expanze, vrchol, dno, recese, deprese, krize"/h3>

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s hospodářským cyklem ekonomiky. Žák popisuje průběh hospodářského cyklu a jeho důsledky zejména na ukazatele výkonnosti ekonomiky a na zaměstnanost.

DUM obsahuje aktivitu se čtyřmi úkoly. Žák je řeší dle svých schopností buď zcela samostantně nebo na základě diskuse s učitelem, v této aktivitě pracuje se statistickými daty a s informacemi z internetu.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.