fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
2
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
3
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
4
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
5
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
6
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
7
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
8
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
9
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
10
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
11
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
12
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
13
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
14
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
15
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
16
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
17
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
18
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
19
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
20
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
21
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
22
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
23
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
24
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
25
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
26
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
27
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
28
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
29
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
30
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
31
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
1
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
2
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
3
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
4
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Hospodářský cyklus > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_15

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 11.2.2014


HOSPODÁŘŠKÝ CYKLUS

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: "expanze, vrchol, dno, recese, deprese, krize"/h3>

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s hospodářským cyklem ekonomiky. Žák popisuje průběh hospodářského cyklu a jeho důsledky zejména na ukazatele výkonnosti ekonomiky a na zaměstnanost.

DUM obsahuje aktivitu se čtyřmi úkoly. Žák je řeší dle svých schopností buď zcela samostantně nebo na základě diskuse s učitelem, v této aktivitě pracuje se statistickými daty a s informacemi z internetu.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.