fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Soutěž IT & kybernetická bezpečnost SKIRMISH CZECH REPUBLIK
28
Vyhlášení voleb do školské rady
Volby do školské rady: zveřejnění kandidátů za "oprávněné osoby"
Soutěž IT & kybernetická bezpečnost SKIRMISH CZECH REPUBLIK
VOLBY DO ŠKOLSKÉ RADY - Informace pro rodiče nezletilých žáků
Exkurze do zoo a botanické zahrady
29
Vyhlášení voleb do školské rady
Volby do školské rady: zveřejnění kandidátů za "oprávněné osoby"
Soutěž IT & kybernetická bezpečnost SKIRMISH CZECH REPUBLIK
VOLBY DO ŠKOLSKÉ RADY - Informace pro rodiče nezletilých žáků
30
Soutěž IT & kybernetická bezpečnost SKIRMISH CZECH REPUBLIK
31
Soutěž IT & kybernetická bezpečnost SKIRMISH CZECH REPUBLIK
Soutěž Skirmish
1
Měsíční plán akcí: červen 2024
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
Projektový den: Český Krumlov - kulturní centrum jižních Čech
19 20 21
Seznam přijatých uchazečů PZ z 2. kola do 4G a 6G pro šk. rok 2024/2025
22 23
24 25 26 27 28 29 30
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Výkonost ekonomiky > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_14

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 25.2.2014


VÝKONNOST EKONOMIKY

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: hrubý domácí produkt, hrubý národní produkt, národní důchod

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s ukazateli hodnocení výkonnosti ekonomiky. Žák sovnává jednotlivé ekonomiky podle ukazatelů výkonnosti. Tyto poznatky si uvede do souvislosti s kompetencemi získánými v geografii a dalších společenských vědách.

DUM obsahuje jedná aktivitu se čtyřmi čtyři úkoly. Žák je řeščí dle svých schopností buď zcela samostantně nebo na základě diskuse s učitelem, v této aktivitě pracuje se statistickými daty.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.