Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1
Měsíční plán akcí: září 2020
MŠMT - novinky pro šk.r. 2020/21 - změny v maturitní zkoušce
2 3 4 5 6
7 8 9 10
Povinnost nošení roušek ve školách
11 12 13
14 15 16 17 18
Povinnost nošení roušek i v učebnách
19 20
21 22 23 24
Pražský studentský summit
25
Ředitelské volno 25.9.2020
26 27
28 29 30
Aktualizace školních stránek v září 2020
Přihlašování do soutěže Logická olympiáda 2020
1 2 3 4

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_16

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 17.2.2014


BURZOVNÍ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, burzovnígraf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou burzovních grafů.

Žák se seznámí se podstatou burzovních grafů na základě příkladů. Seznaámí se nejen s jejich primárním určením pro grafické vyjádření burzovních dat, ale i s využitím netradičním. Na konci výkladu je úkol na procvičení grafů. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele. V diskusi se žáky je množno nalézat další možnosti využití burzovních grafů (např. při vyhodnocování soutěží, ve kterých lze v jednotlivých kolech body získávat, ale i ztrácet).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.