Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Distanční výuka pokračuje i po 26. 4. 2021 - přehled opatření
27 28
Maturita: Dodatek k opatření obecné povahy MŠMT navyšující počet opravných zkoušek (akt.)
29
Vyhlášení voleb do školské rady
30
Aktualizace školních webových stránek v dubnu 2021
Studentský článek: Jak to vidím já aneb motivace pro psychicky vyčerpané z koronaviru
Maturitní zpravodaj č. 55: Cizí jazyky
1
Měsíční plán akcí: květen 2021
2
3
Fejeton
Maturitní kalendář JARO 2021
Naše gymnázium zůstává i po 3.5.2021 až do odvolání v režimu distanční výuky (akt.)
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
Novinky ve školní jídelně 1. ZŠ Milevsko
4
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
Informace k provozu školy od 10. května 2021
Maturitní zpravodaj CJL
5
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
6
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
7
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
8
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
9
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
10
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
11
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
12
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
13
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
14
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
15
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
16
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
17
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
18
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
19
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
20
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
21
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
22
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
23
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
24
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
25
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
26
Nejlepší JA Titan tým ČR pro rok 2021 (aktualizováno)
27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 13.1.2014


PAPRSKOVÉ A BUBLINOVÉ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, bublinový graf, paprskový graf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou paprskových a bublinových grafů.

Žák se seznámí se podstatou paprskových a bublinových grafů na základě příkladů. Na konci výkladu je neřešený příklad, který je obdobou příkladů ve výkladu. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.