fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29
Beseda o národních srovnávacích zkouškách
30 31 1
Měsíční plán akcí: červen 2018
Mezinárodní den dětí
Výsledky 2. kola přijímacího řízení
Poděkování za pomoc při dni dětí
2 3
4
Odjezd na sportovně turistický kurz
Ukázka studentské práce: Panoramatické foto dronem
Sportovně turistický kurz 2018
5
Sportovně turistický kurz 2018
6
StreTech 2018
Fotogalerie: StreTech 2018
Sportovně turistický kurz 2018
7
Sportovně turistický kurz 2018
8
Sportovně turistický kurz 2018
9 10
11 12
Nejlepší JA Titan tým 2018
Napsali (nejen) o nás: Souboj Titanu byl dokonán! Zvítězilo Gymnázium Ostrava – Hrabůvka
13 14 15
Plavecko-běžecký pohár 2018
Tábor aneb cesta historií města
16 17
18 19 20 21
TÝM KAPA SE ZÚČASTNÍ JA AWARD CEREMONY V PROSTORÁCH REZIDENCE VELVYSLANCE USA
Reprezentanti gymnázia opět přebírali ocenění v rezidenci velvyslance USA
22 23 24
25 26
Ocenění
Český Krumlov pohledem (nejen) z raftu
Foto z exkurze tercie do kláštera
Tisková zpráva: Exkurze primy
27
Konec školního roku za dveřmi
28 29 30 1
Měsíční plán akcí: červenec 2018
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Informace ředitele

Informace ředitele

Postup při vyřizování stížností, oznámení a podnětů

Každý občan má právo na informace a právo usilovat prostřednictvím stížností, oznámení a podnětů o odstranění zjištěných nedostatků. Na Gymnáziu v Milevsku je přijímáním a vyřizováním žádostí o poskytnutí informací a přijímáním písemných stížností, oznámení a podnětů pověřen ředitelem školy zástupce ředitel pan Mgr. Karel Dvořák tj. pracovník pověřený poskytováním informací (dále PPPI), (kancelář ZŘ v přízemí). Ústní stížnosti přijímá ředitel, zástupce ředitele a výchovný poradce.

Všechny stížnosti je nutno urychleně a odpovědně prozkoumat a vyřídit, nebo zařídit jejich vyřízení. Prošetřování stížností musí být prováděno bez průtahů a hospodárně. Přitom musí být prošetřeny všechny body stížnosti.

Lhůty pro vyřizování stížností jsou:
10 dnů Do 10 dnů od doručení se vyřizují jednodušší stížnosti.
30 dnů Lhůta pro vyřizování všech ostatních stížností mimo výjimek.
Výjimečně prodloužená Lhůtu 30 dní lze prodloužit zcela výjimečně ve zvlášť složitých případech.

Forma stížnosti může být ústní nebo písemná.

V případě ústní stížnosti, kterou nelze vyřídit ihned, sepíše PPPI (resp. určený pracovník) školy zápis, který předloží stěžovateli k podpisu a předá Ř resp. ZŘ. Jedná-li se o stížnost zvláště závažnou, musí ředitel školy neprodleně informovat své nadřízené, kteří pak stanoví způsob vyřízení stížnosti.

Vyřizování žádostí o poskytnutí informací

Za vyřizování žádostí o poskytnutí informací odpovídá ředitel školy. Poskytnout lze jen takové informace, u kterých tomu nebrání zákon o ochraně osobních dat.

Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně či telefonicky) nebo písemně (doručená poštou, osobně i jiným způsobem, faxem, elektronickou poštou nebo na jiném nosiči dat).

Pokud žádost o poskytnutí informace směřuje k poskytnutí zveřejněné informace, může PPPI místo požadované informace sdělit jen údaje umožňující vyhledání a získání již zveřejněné informace. V případě ústní žádosti tak učiní neprodleně, v případě písemné žádosti nejpozději do 7 dnů ode dne doručení žádosti. Pokud žadatel trvá na přímém poskytnutí informace, musí mu být poskytnuta.

Není-li žádost vyřízena ústně, poskytne se požadovaná informace písemně nebo nahlédnutím do spisu (včetně možnosti pořízení kopie) nebo na paměťových mediích.

Termíny poskytnutí informace závisí na její složitosti, směrnice pro vyřizování žádostí o poskytnutí informací je k nahlédnutí u PPPI.

 

V Milevsku dne 1. září 2012

Mgr. Petr Barda, ředitel školy