fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Přehled KK i ostatních soutěží a olympiád vyhlášených MŠMT ČR
27 28 29
Týká se i nás: JčK přispěje 10 miliony žákům ....
30
Olympiáda v českém jazyce
1
Měsíční plán akcí: prosinec 2018
Jak jsme připravovali maturitní ples 4.A
2
3
Maturitní zpravodaj č. 47 - Přihlašování k maturitě
Ekonomická olympiáda
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
4
Ohlédnutí za Matematickým klokanem 2018
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
5
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
6
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
Výsledky programu Excelence ZŠ 2018
7
Maturitní ples sexty
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
Maturitní ples sexty (2013 - 2019)
8
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
9
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
10
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
11
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
Matematická olympiáda
12
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
Varáci
13
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
14
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
15 16
17 18 19 20
Předvánoční sportovní den 2018
21
Přihlášky třídy 4.A k maturitě JARO 2019
Projektový den finanční gramotnosti
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1
PF 2019 od Antee
Měsíční plán akcí: leden 2019
PF 2019
2 3 4 5
Seminární práce v maturitním ročníku
6
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Měnový kurz > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_02

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 6.9.2013


MĚNOVÝ KURZ

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: Měnový kurz, kurzovní lístek

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmy měnový kurz a kurzovní lístek. Žák si procvičí převody měn na základě kurzovního lístku ČNB pro vybranéch měny. Seznámí se rovněž s vývojem kurzu ČNB u vybraných měn před aktuálním datem.

Postup práce žáka je zřejmný z návodu řešení pro vzorový příklad. Další příklady žák řeší samostatně. Učitel může vytvářet a zadávat další analogické případy.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.