fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Ve SKIRMISHI jsme nejaktivnější školou v JčK!
Fond Sidus - poděkování
29 30 1
Měsíční plán akcí: květen 2025
2
Soutěž Battlefield - stav k 30. dubnu 2025
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE JAKO NÁSTROJ PRO BUDOVÁNÍ LEPŠÍCH VZTAHŮ A PŘEDCHÁZENÍ KONFLIKTŮM
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Paprskové a bublinové grafy > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 13.1.2014


PAPRSKOVÉ A BUBLINOVÉ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, bublinový graf, paprskový graf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou paprskových a bublinových grafů.

Žák se seznámí se podstatou paprskových a bublinových grafů na základě příkladů. Na konci výkladu je neřešený příklad, který je obdobou příkladů ve výkladu. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.