fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27
Výsledky soutěže o nejlepší báseň
28 29 30 1
Měsíční přehled akcí: prosinec 2024
2
Přihlášení k maturitě JARO 2025 ve třídě 4.A
3 4 5
Školní kolo ekonomické olympiády SŠ bylo úspěšné
6 7 8
9 10 11 12
Ředitelské volno 12.-13. 12. 2024
13
Ředitelské volno 12.-13. 12. 2024
14 15
16
Adventní Praha
17 18 19
Vánoční besídka 2024
20
Vánoční turnaj 2024
21 22
23 24
pf 2025
25
pf 2025
26
pf 2025
27
pf 2025
28
pf 2025
29
pf 2025
30
pf 2025
31
pf 2025
1
pf 2025
Měsíční plán akcí: leden 2025
2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Paprskové a bublinové grafy > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 13.1.2014


PAPRSKOVÉ A BUBLINOVÉ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, bublinový graf, paprskový graf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou paprskových a bublinových grafů.

Žák se seznámí se podstatou paprskových a bublinových grafů na základě příkladů. Na konci výkladu je neřešený příklad, který je obdobou příkladů ve výkladu. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.