fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
pf 2025
31
pf 2025
1
pf 2025
Měsíční plán akcí: leden 2025
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
Úspěšné okresní kolo Dějepisné olympiády
14 15
Den pokrývek hlavy
Krajské kolo Ekonomické olympiády
16
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ A PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKY NANEČISTO
Výsledky přijímacích zkoušek nanečisto 2025
17 18
Fotogalerie: Ohlédnutí za lyžařským kurzem 2025
19
Fotogalerie: Ohlédnutí za lyžařským kurzem 2025
20
Fotogalerie: Ohlédnutí za lyžařským kurzem 2025
21
Fotogalerie: Ohlédnutí za lyžařským kurzem 2025
22
Fotogalerie: Ohlédnutí za lyžařským kurzem 2025
23
Fotogalerie: Ohlédnutí za lyžařským kurzem 2025
24
Fotogalerie: Ohlédnutí za lyžařským kurzem 2025
25
Fotogalerie: Ohlédnutí za lyžařským kurzem 2025
26
27 28 29 30 31 1
Měsíční plán akcí: únor 2025
2
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Paprskové a bublinové grafy > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 13.1.2014


PAPRSKOVÉ A BUBLINOVÉ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, bublinový graf, paprskový graf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou paprskových a bublinových grafů.

Žák se seznámí se podstatou paprskových a bublinových grafů na základě příkladů. Na konci výkladu je neřešený příklad, který je obdobou příkladů ve výkladu. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.