fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Jihočeský kraj ocenil vítěze krajského kola soutěže SKIRMISH
27
Napsali (nejen) o nás
Mapový kvíz o znalosti zeměpisných znalostí USA a Kanady
28 29
Napsali o nás: Studenti se loučili s milevským gymnáziem v Latinské škole kláštera
30 31 1
Měsíční plán akcí: červen 25
Soutěž Battlefield - stav k 31. květnu 2025
2
Peace Run
3
Nabídka zaměstnání - učitel/učitelka AJ
4
Vyhlášení 3. kola přijímacího řízení do 6G
5 6 7 8
9 10 11
Napsali (nejen) o nás: Kolik bylo přijato žáků do milevských středních škol?
Exkurze do zahradnictví
Tisková zpráva: Milevské gymnázium je nejaktivnější jihočeskou školou...
12
Ekologická vycházka
13 14 15
16
Ohlédnutí za sportovně turistickým kurzem
17
Ohlédnutí za sportovně turistickým kurzem
18
Ohlédnutí za sportovně turistickým kurzem
19
Plavecko běžecký pohár prověřil výkony žáků primy a sekundy
Ohlédnutí za sportovně turistickým kurzem
20
Ohlédnutí za sportovně turistickým kurzem
21 22
23 24
Summer Sports Day 2025
Seznam přijatých uchazečů PZ z 2. kola do 4G pro šk. rok 2025/2026
25
Vaflový den
FOTOGRAFIE TŘÍD 2024/2025
Waffle Day
26 27 28 29
30 1
Měsíční přehled akcí: červenec a srpen/2025
2
PROVOZ ŠKOLY V ČERVENCI A SRPNU 2025
3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Paprskové a bublinové grafy > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 13.1.2014


PAPRSKOVÉ A BUBLINOVÉ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, bublinový graf, paprskový graf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou paprskových a bublinových grafů.

Žák se seznámí se podstatou paprskových a bublinových grafů na základě příkladů. Na konci výkladu je neřešený příklad, který je obdobou příkladů ve výkladu. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.