fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30
I tomto školním roce bude probíhat soutěž Battlefield
Vyhodnocení soutěže Battlefield za září 2025
1
Měsíční plán akcí: říjen 2025
2
Branné závody POKOS 2025
3 4 5
6 7 8 9
Gymnazial napsal o OK ve fotbale V. chlapci
10
Ohlédnutí za mediální olympiádou
11 12
Jak jsme jeli se školou do Barcelony
13
Jak jsme jeli se školou do Barcelony
14
Jak jsme jeli se školou do Barcelony
15
Na podzim se vám představíme na Burzách škol
Výsledky nominačního kola Logické olympiády kat. B (ZŠ a VG)
Jak jsme jeli se školou do Barcelony
Prezentovali jsme školu na burzách škol
16
Jak jsme jeli se školou do Barcelony
17
Jak jsme jeli se školou do Barcelony
18
Jak jsme jeli se školou do Barcelony
19
20 21 22 23 24 25
Pražský studentský summit (1)
26
27 28 29 30 31
Halloween Day 2025
Bobřík informatiky 18. ročník
Vyhodnocení soutěže Battlefield za měsíc říjen 2025
1
Měsíční plán akcí: listopad 2025
2
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Paprskové a bublinové grafy > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 13.1.2014


PAPRSKOVÉ A BUBLINOVÉ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, bublinový graf, paprskový graf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou paprskových a bublinových grafů.

Žák se seznámí se podstatou paprskových a bublinových grafů na základě příkladů. Na konci výkladu je neřešený příklad, který je obdobou příkladů ve výkladu. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.