fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Výuka na škole od 14.10. probíhá pro všechny třídy pouze distančně
Volné dny 26. a 27. října 2020
27
Výuka na škole od 14.10. probíhá pro všechny třídy pouze distančně
Volné dny 26. a 27. října 2020
28
Výuka na škole od 14.10. probíhá pro všechny třídy pouze distančně
29
Výuka na škole od 14.10. probíhá pro všechny třídy pouze distančně
Maturita v roce 2021: Ředitel školy stanovil skutečnosti podle § 19 odst. 1 vyhlášky
30
Výuka na škole od 14.10. probíhá pro všechny třídy pouze distančně
31
Aktualizace školních stránek v říjnu 2020
Výuka na škole od 14.10. probíhá pro všechny třídy pouze distančně
Podzimní soutěž v psaní na PC
1
Výuka na škole od 14.10. probíhá pro všechny třídy pouze distančně
Měsíční plán akcí: listopad 2020
2
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
3
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
4
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
Oplatkův konec aneb pokus o distanční výuku literatury ...
5
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
6
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
Energetická olympiáda
Pozdrav z Manchesteru
Výsledky Energetické olympiády
7
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
8
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
9
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
10
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
Co je nového u EFK?
Cermat aktualizoval Seznam vysokých škol akceptujících nepovinnou ...
11
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
V. ročník Ekonomické olympiády
Tisková zpráva: Gymnazisté volili a také se účastní studentského summitu
12
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
13
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
14
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
15
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
Hrajte na ukulele, budete úspěšní v psaní na PC ...
16
Bobřík informatiky letos potřinácté (tentokrát trochu jinak)
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
Z webu MŠMT: Ministr školství představil školskou část PES
17
Bobřík informatiky letos potřinácté (tentokrát trochu jinak)
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
18
Bobřík informatiky letos potřinácté (tentokrát trochu jinak)
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
Po roce je tu zase GISday, tentokrát online
19
Bobřík informatiky letos potřinácté (tentokrát trochu jinak)
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
20
Bobřík informatiky letos potřinácté (tentokrát trochu jinak)
Prodloužení nouzového stavu a uzavření škol i po 2. listopadu 2020
21 22
23
Pražský studentský summit
24 25
Výuka v maturitním ročníku od 25. listopadu 2020
MN: Tanečnici Adélu Vohradníkovou láká módní návrhářství
26
Prezentační video ke Dni otevřených dveří
27 28 29
MŠMT: Školství podle PES 3 od pondělí 7.12.
30
Aktualizace školních stránek v listopadu 2020
Bobřík informatiky: Výsledky kategorie SENIOR
Výuka v nižším stupni víceletého gymnázia od 30. listopadu 2020
1
Měsíční plán akcí: prosinec 2020
Maturitní předměty ve třídě 4.A (2017-2021)
2
Soutěž Finanční gramotnost
3 4
Školní kolo Ekonomické olympiády
Dnes jsme měli mít maturák :-(
5 6

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_16

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 17.2.2014


BURZOVNÍ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, burzovnígraf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou burzovních grafů.

Žák se seznámí se podstatou burzovních grafů na základě příkladů. Seznaámí se nejen s jejich primárním určením pro grafické vyjádření burzovních dat, ale i s využitím netradičním. Na konci výkladu je úkol na procvičení grafů. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele. V diskusi se žáky je množno nalézat další možnosti využití burzovních grafů (např. při vyhodnocování soutěží, ve kterých lze v jednotlivých kolech body získávat, ale i ztrácet).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.