fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Informace k provozu školy od 31. května 2021
1
Zahájení maturit ve třídě 4.A
2
Maturity: třídy se vystřídaly
3 4
Jak říkávají absolventi: "Maturita je už zandaná..."
5 6
7 8
Informace k provozu školy od 8. června 2021
9 10
Výsledky základního kola soutěže Nejlepší JA Titan tým
Po dvou letech Tomijo opět "na bedně"
11
Vyhlášení 2. kola přijímacího řízení pro přijímací ke studiu
Tři naši absolventi na přednášce ředitele BIS
12 13
14 15
Informace k provozu školy od 15. června 2021
Výsledky 2. kola přijímacího řízení pro školní rok 2021/22
16 17
Fotogalerie: Tak trochu jiná hodina tělesné výchovy
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
Závěrečný piknik 1.A
Ohlédnutí za posledními dny školního roku 2020/21
Fotogalerie: Sportovní dny třídy kvinta
29
Ohlédnutí za posledními dny školního roku 2020/21
Fotogalerie: Sportovní dny třídy kvinta
30
Ohlédnutí za posledními dny školního roku 2020/21
Žákovský článek: Ohlédnutí za školním rokem 2020/21
1
Měsíční plány akcí: červenec a srpen 2021
2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Praktické využití burzovních grafů > Příklady

Příklady využití burzovních grafů

Graf maximum-minimum-konec

Ukázka netradičního využítí burzovního grafu maximum-minimum-konec

Tento graf můžeme též využít např. pro zobrazení různých panovnických dynastií. Základní životopisná data jednotlivých vládců uspořádáme do trojic: zemřel(a) (maximum), narozen(a) (minimum) a nastoupil(a) vládu (konec).
Ukázka: Přemyslovští dědiční králové (1198 - 1306) (Zdroj dat: wikipedia.cz)


Graf počátek-maximum-minimum-konec

Ukázka netradičního využítí burzovního grafu počátek-maximum-minimum-konec

Tento graf můžeme též využít např. pro zobrazení historických osobnosti, které zastávaly nějaký úrad (funkci). Základní životopisná data jednotlivých osobností uspořádáme do čtveřic: nastoupil(a) do úřadu (počátek)zemřel(a) (maximum), narozen(a) (minimum) a odstoupil(a) z úřadu (konec).
Ukázka: Prezidenti USA v meziválečném období (1913 - 1945) (Zdroj dat: wikipedia.cz)


Úkol:

Vytvořte dvojici obdobných grafů. Pokuste se najít oblast, ve které je rovněž vhodné využívat možností buzovních grafů.