fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29
Beseda o národních srovnávacích zkouškách
30 31 1
Měsíční plán akcí: červen 2018
Mezinárodní den dětí
Výsledky 2. kola přijímacího řízení
Poděkování za pomoc při dni dětí
2 3
4
Odjezd na sportovně turistický kurz
Ukázka studentské práce: Panoramatické foto dronem
Sportovně turistický kurz 2018
5
Sportovně turistický kurz 2018
6
StreTech 2018
Fotogalerie: StreTech 2018
Sportovně turistický kurz 2018
7
Sportovně turistický kurz 2018
8
Sportovně turistický kurz 2018
9 10
11 12
Nejlepší JA Titan tým 2018
Napsali (nejen) o nás: Souboj Titanu byl dokonán! Zvítězilo Gymnázium Ostrava – Hrabůvka
13 14 15
Plavecko-běžecký pohár 2018
Tábor aneb cesta historií města
16 17
18 19 20 21
TÝM KAPA SE ZÚČASTNÍ JA AWARD CEREMONY V PROSTORÁCH REZIDENCE VELVYSLANCE USA
Reprezentanti gymnázia opět přebírali ocenění v rezidenci velvyslance USA
22 23 24
25 26
Ocenění
Český Krumlov pohledem (nejen) z raftu
Foto z exkurze tercie do kláštera
Tisková zpráva: Exkurze primy
27
Konec školního roku za dveřmi
28 29 30 1
Měsíční plán akcí: červenec 2018
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Korelace > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_20

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 10.2.2014.


KORELACE

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie, Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: Korelační koeficient

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem tohoto průřezováho DUM je na praktickém příkladu ukázat žákům užití korelačního koeficientu. DUM částečně navazuje na DUM Inflace sady SFM. Hlavním cílem je vést žáka k chápání souvislostí ekonomických jevů a jiných hromadných jevů a k jejich matematicko-statistickému zkoumání. Žák získá kompetenci vypočítat hodnotu korelačního koeficientu a správně tuto získanou hodnotu interpretovat.

Základem DUM je řešený komplexní příklad. Na něj navazuje neřešený příklad, v němž má žák aplikovat získané poznatky.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.