fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Aneta opět nejlepší v okresním kole Olympiády z českého jazyka
29
Krajské kolo Ekonomické olympiády
30
Máme sedm skvělých "seniorů"!
Velký úspěch v národním kole Bobříka informatiky
31
Vyhlášení kritérií přijímacího řízení
1
Měsíční plán akcí: únor 2019
2 3
4 5
Úspěšný florbalový turnaj chlapců v Písku
6 7 8 9 10
11
Maturitní trénink
OK Olympiády v německém jazyce
500. článek: Konverzovaly jsme v němčině ...
12
Maturitní trénink
13
Maturitní trénink
14 15
Tisková zpráva: Přijďte si vyzkoušet přijímačky nanečisto!
Den otevřených dveří 15. února 2019
Den otevřených dveří v obrazech
16 17
18 19
OK Konverzační soutěže v anglickém jazyce kat. II.B
20 21 22 23 24
25 26 27 28
Tomáš je nejlepší "ekonom" v kraji!
1
Měsíční plán akcí: březen 2019
Velký úspěch našich dívek v konverzační soutěži v ruském jazyce
2 3
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Klasická ekonomie > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_03

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 10.9.2013


KLASICKÁ EKONOMIE

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: Klasická ekonomie

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmem klasická ekonomie. Žák se seznámí s názory hlavních představitelů klasické ekonomie. Tyto poznatky si uvede do souvislosti s vědomostmi a dovednostmi získánými v dějepise a dalších společenských vědách.

DUM obsahuje celkem tři aktivity. V první přiřazuje jednotlivé charakteristiky buď A. Smithovi, nebo D. Ricardovi. Ve druhé rozhoduje o správnosti či nesprávnosti uvedených tvrzení a přiřazuje je do příslušného sloupce. Třetí aktivitou je test s pěti uzavřenými otázkami, u nichž je správná právě jedna odpověď. Výsledek testu žák obdrží okamžitě, opětovné spuštění stiskem klávesy F5.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.