fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Aneta opět nejlepší v okresním kole Olympiády z českého jazyka
29
Krajské kolo Ekonomické olympiády
30
Máme sedm skvělých "seniorů"!
Velký úspěch v národním kole Bobříka informatiky
31
Vyhlášení kritérií přijímacího řízení
1
Měsíční plán akcí: únor 2019
2 3
4 5
Úspěšný florbalový turnaj chlapců v Písku
6 7 8 9 10
11
Maturitní trénink
OK Olympiády v německém jazyce
500. článek: Konverzovaly jsme v němčině ...
12
Maturitní trénink
13
Maturitní trénink
14 15
Tisková zpráva: Přijďte si vyzkoušet přijímačky nanečisto!
Den otevřených dveří 15. února 2019
Den otevřených dveří v obrazech
16 17
18 19
OK Konverzační soutěže v anglickém jazyce kat. II.B
20 21 22 23 24
25 26 27 28
Tomáš je nejlepší "ekonom" v kraji!
1
Měsíční plán akcí: březen 2019
Velký úspěch našich dívek v konverzační soutěži v ruském jazyce
2 3
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Hospodářský cyklus > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_15

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 11.2.2014


HOSPODÁŘŠKÝ CYKLUS

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: "expanze, vrchol, dno, recese, deprese, krize"/h3>

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s hospodářským cyklem ekonomiky. Žák popisuje průběh hospodářského cyklu a jeho důsledky zejména na ukazatele výkonnosti ekonomiky a na zaměstnanost.

DUM obsahuje aktivitu se čtyřmi úkoly. Žák je řeší dle svých schopností buď zcela samostantně nebo na základě diskuse s učitelem, v této aktivitě pracuje se statistickými daty a s informacemi z internetu.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.