fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29
V dobrošovském jezdeckém klubu zachraňovali malou Cherry
30
Pilotní část Psaní hravě skončila. Rozhovor s jednou úspěšnou absolventkou
1
Měsíční plán akcí: květen 2020
2 3
4
Pokyn ředitele školy: Klasifikace za 2. pololetí šk.r. 2019/2020
5 6
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
7 8 9 10
11
OCHRANA ZDRAVÍ A PROVOZ ŠKOLY PRO OBDOBÍ PŘÍPRAVY NA MATURITU JARO 2020
Zpátky ve škole
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
ŽIVOT ZA DOBY KORONAVIROVÉ ANEB CO NÁS KORONAVIRUS (NE)NAUČIL
23 24
25
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
26
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
27
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
Ochrana zdraví - aktualizovaný materiál MŠMT ze dne 27.5.2020
28
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
29
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
30 31
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > RPSN > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_09

Ověření ve výuce: Třída 6.X Datum: 11.10.2013


RPSN

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: RPSN

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmem RPSN. Žák se seznámí s tímo pojmem a získá schopnost posuzovat vhodnost či nevhodnost různých půjček. Hlavním cílem je přesvědčit žáka o rizicích spotřebitelských úvěrů a vést žáky o odpovědnému rozhodování v oblasti půjček.

Postup práce žáka je zřejmý z návodu řešení pro vzorové příklady. Další příklady žák řeší samostatně. Učitel může vytvářet a zadávat další analogické případy.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.