fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29
V dobrošovském jezdeckém klubu zachraňovali malou Cherry
30
Pilotní část Psaní hravě skončila. Rozhovor s jednou úspěšnou absolventkou
1
Měsíční plán akcí: květen 2020
2 3
4
Pokyn ředitele školy: Klasifikace za 2. pololetí šk.r. 2019/2020
5 6
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
7 8 9 10
11
OCHRANA ZDRAVÍ A PROVOZ ŠKOLY PRO OBDOBÍ PŘÍPRAVY NA MATURITU JARO 2020
Zpátky ve škole
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
ŽIVOT ZA DOBY KORONAVIROVÉ ANEB CO NÁS KORONAVIRUS (NE)NAUČIL
23 24
25
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
26
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
27
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
Ochrana zdraví - aktualizovaný materiál MŠMT ze dne 27.5.2020
28
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
29
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
30 31
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Burzy > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_12

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 14.2.2014


BURZY

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: burza, obchodování na burze, burzovní makléř

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s podstatou burzy a obchodováním na burze. Žák se seznámí s burzami v České republice a seznámí se možností vstupu drobného a středního investora na burzu. Hlavním cílem je přesvědčit žáka o vhodném investování disponibilních prostředků pomocí portfolia různých produktů, tak aby dosáhl přiměřené výnosnosti, minimalizoval riziko a zajistil potřebnou likviditu svých investovaných prostředků.

V DUMU jsou celkem tři aktivity. První aktivitou se žák seznámí s weby Pražské burzy cenných papírů a RM-Systému. Druhá aktivita je zaměřena na vyjadřování vývoje kurzu akcí burzovnímí !"svíčkovými") grafy.

Třetí aktivitou v DUM je opakovací test s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek spolu se správným řešením testu žák získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.