fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Měsíční plán akcí: listopad 2021
MŠMT: aktuální informace pro školy a školská zařízení s účinností od 25. 10. a 1.11. 11
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
Leták: Kdo o čem rozhoduje ve školách v době COVID-19
13 14
15
Bobřík informatiky: výsledky kategorie SENIOR
16
Bobřík informatiky: výsledky kategorie JUNIOR
17 18
Den otevřených dveří 18. listopadu 2021
Bobřík informatiky: Výsledky kategorie KADET
19 20
Studentský summit (3): Druhé přípravné setkání
21
22
Testování na covid-19 ve dnech 22. a 29.11.2021
23
Třídní schůzky rodičů 23.11.2021
Užasňákovi hráli pIšQworky online
24 25 26
Vyhlášení MŠMT k nouzovému stavu
27 28
29 30 1
Základní informace o maturitě 2022 (z webu Cermatu v přizpůsobení pro naši školu)
Přihlašování k maturitě JARO 2021/22
Měsíční plán akcí: prosinec 2021
Přihlašování k maturitě jaro 2022 v sextě
Sextáni se ve Vědeckém čtyřboji neztratili
2
Sextáni se ve Vědeckém čtyřboji neztratili
3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Monetární politika > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_20

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 25.2.2014


MONETÁRNÍ POLITIKA

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: monetární politika, nástroje monetární politiky, lombardní, diskontní a repo sazba

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmem monetární polikta. Žák srovnává podstatu a působení fiskální a monetární politiky.

DUM obsahuje celkem dvě aktivity. V první aktivitě se seznamuje s podstatou lombardní, diskontní a repo sazby na webu ČNB. Zjišťuje aktuální výši těchto sazeb a srovnává je v historickém vývoje. Druhou aktivitou je test s pěti uzavřenými otázkami, u nichž je správná právě jedna odpověď. Žák získá vyhodnocení odpovědí, test lze spouštět opakované (nové spuštění - stisk F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.