fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Měsíční plán akcí: duben 2019
2
Krajské kolo Matematické olympiády kat. B
Ilona je úspěšnou řešitelkou MO kat. B
3
Fotogalerie: Praktická maturita z chemie
Zájezd do Anglie
4
Zájezd do Anglie
5
Zájezd do Anglie
6
Zájezd do Anglie
7
Zájezd do Anglie
8
Zájezd do Anglie
9
Tisková zpráva: Štěpánka Slámová opět nejlepší v kraji
10
Termíny maturitní zkoušky JARO 2019
Jednotné zkušební schéma maturitních písemek
Maturitní zpravodaj č. 50/2019 - český jazyk
Fotogalerie: OK Odznaku všestrannosti
Dubnové písemné maturitní práce společné části MZ
MN: Tereza Mužíková postoupila do krajského kola
11
Přihlášky k maturitě v sextě (2013-2019)
Maturitní zpravodaj č. 48/2019 - cizí jazyky
Dubnové písemné maturitní práce společné části MZ
12
Dadaismus a hodiny výtvarné výchovy
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
KK soutěže v programování
23 24 25
Branný závod
26
Fotogalerie: Poslední zvonění
Krajské kolo soutěže v programování
27 28
29
Tisková zpráva: Sekundáni vyrazili do Prahy za kulturou a poznáním
30
Pořadí přijatých uchazečů do 4G
Pořadí přijatých uchazečů do 6G
1
Měsíční plán akcí: květen
2
Maturitní zpravodaj č. 49/2019 - matematika
3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Informace ředitele

Informace ředitele

Postup při vyřizování stížností, oznámení a podnětů

Každý občan má právo na informace a právo usilovat prostřednictvím stížností, oznámení a podnětů o odstranění zjištěných nedostatků. Na Gymnáziu v Milevsku je přijímáním a vyřizováním žádostí o poskytnutí informací a přijímáním písemných stížností, oznámení a podnětů pověřen ředitelem školy zástupce ředitel pan Mgr. Karel Dvořák tj. pracovník pověřený poskytováním informací (dále PPPI), (kancelář ZŘ v přízemí). Ústní stížnosti přijímá ředitel, zástupce ředitele a výchovný poradce.

Všechny stížnosti je nutno urychleně a odpovědně prozkoumat a vyřídit, nebo zařídit jejich vyřízení. Prošetřování stížností musí být prováděno bez průtahů a hospodárně. Přitom musí být prošetřeny všechny body stížnosti.

Lhůty pro vyřizování stížností jsou:
10 dnů Do 10 dnů od doručení se vyřizují jednodušší stížnosti.
30 dnů Lhůta pro vyřizování všech ostatních stížností mimo výjimek.
Výjimečně prodloužená Lhůtu 30 dní lze prodloužit zcela výjimečně ve zvlášť složitých případech.

Forma stížnosti může být ústní nebo písemná.

V případě ústní stížnosti, kterou nelze vyřídit ihned, sepíše PPPI (resp. určený pracovník) školy zápis, který předloží stěžovateli k podpisu a předá Ř resp. ZŘ. Jedná-li se o stížnost zvláště závažnou, musí ředitel školy neprodleně informovat své nadřízené, kteří pak stanoví způsob vyřízení stížnosti.

Vyřizování žádostí o poskytnutí informací

Za vyřizování žádostí o poskytnutí informací odpovídá ředitel školy. Poskytnout lze jen takové informace, u kterých tomu nebrání zákon o ochraně osobních dat.

Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně či telefonicky) nebo písemně (doručená poštou, osobně i jiným způsobem, faxem, elektronickou poštou nebo na jiném nosiči dat).

Pokud žádost o poskytnutí informace směřuje k poskytnutí zveřejněné informace, může PPPI místo požadované informace sdělit jen údaje umožňující vyhledání a získání již zveřejněné informace. V případě ústní žádosti tak učiní neprodleně, v případě písemné žádosti nejpozději do 7 dnů ode dne doručení žádosti. Pokud žadatel trvá na přímém poskytnutí informace, musí mu být poskytnuta.

Není-li žádost vyřízena ústně, poskytne se požadovaná informace písemně nebo nahlédnutím do spisu (včetně možnosti pořízení kopie) nebo na paměťových mediích.

Termíny poskytnutí informace závisí na její složitosti, směrnice pro vyřizování žádostí o poskytnutí informací je k nahlédnutí u PPPI.

 

V Milevsku dne 1. září 2012

Mgr. Petr Barda, ředitel školy