fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1
Měsíční plán akcí: listopad 2022
2 3 4
Halloween 2022 - "Lets celebrate Halloween"
5 6
7 8
Naši furianti maturanti byli v Divadle Oskara Nedbala v Táboře
9
Primáti hráli pIšQworky v Českých Budějovicích
10
Vědecký čtyřboj
11 12 13
14
Bobřík informatiky již popatnácté
Bobřík informatiky: kat. SENIOR
15
Divadelní exkurze Praha
16
Den otevřených dveří 16. listopadu 2022 od 8 do 16 hodin
17 18 19 20
21 22 23 24
Třídní schůzky 24.11.2022
Omlouvání absence žáka
25 26 27
Druhé přípravné setkání Pražského studentského summitu
28
Adventní čas
29 30
Aktualizace školního webu v listopadu 2022
Testování ČŠI
1
Měsíční plán akci: prosinec 2022
Maturitní zpravodaj č. 61: Přihlašování k maturitě JARO 2023
Maraton psaní dopisů
2
Ekonomická olympiáda - aktuality
3 4
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Paprskové a bublinové grafy > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 13.1.2014


PAPRSKOVÉ A BUBLINOVÉ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, bublinový graf, paprskový graf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou paprskových a bublinových grafů.

Žák se seznámí se podstatou paprskových a bublinových grafů na základě příkladů. Na konci výkladu je neřešený příklad, který je obdobou příkladů ve výkladu. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.