fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Adventní čas
29 30
Aktualizace školního webu v listopadu 2022
Testování ČŠI
1
Měsíční plán akci: prosinec 2022
Maturitní zpravodaj č. 61: Přihlašování k maturitě JARO 2023
Maraton psaní dopisů
2
Ekonomická olympiáda - aktuality
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
Vánoční Praha
15 16 17 18
19
Projektový den finanční gramotnosti
20 21 22
Vánoční besídka 2022
Vánoční besídka 2022
Vánoční besídka 2022 - 2. část
23 24
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
25
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
26
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
27
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
28
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
29
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
30
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
31
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
1
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
Měsíční plán akcí: leden 2023
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Paprskové a bublinové grafy > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 13.1.2014


PAPRSKOVÉ A BUBLINOVÉ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, bublinový graf, paprskový graf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou paprskových a bublinových grafů.

Žák se seznámí se podstatou paprskových a bublinových grafů na základě příkladů. Na konci výkladu je neřešený příklad, který je obdobou příkladů ve výkladu. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.