fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Aneta se Štěpánem nejlepší v okresním kole Olympiády z českého jazyka
30 31
Maturita: registrace na výsledkový portál a přihlašování ke zkoušce MATEMATIKA+
1
Měsíční plán akcí: únor 2018
2 3 4
5 6
Ekonomická olympiáda 2017/18
7 8
Tematické okruhy k maturitě ve šk.r. 2017/18
Okresní kolo Konverzační soutěže v NEJ kat. III.A (aktualizováno)
9 10 11
12 13 14
Okresní kola Konverzační soutěže v ANJ - dvakrát třetí místo
15
Okresní kola Konverzační soutěže v ANJ - dvakrát třetí místo
16
Pozvánka na Den otevřených dveří 16. února 2018
Den otevřených dveří
17 18
19 20
Okresní kolo Zeměpisné olympiády
21 22 23
Školní kolo hry JA TITAN - přihlášky
Krajské kolo konverzační soutěže v ruském jazyce bylo pro nás úspěšné
24 25
26 27 28 1
Měsíční plán akcí: březen 2018
2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > Krajské kolo Matematické olympiády Z9

Krajské kolo Matematické olympiády Z9



Datum konání:
22.3.2016

Výsledková listinamo.pngPo úspěchu na okresním kole Matematické olympiády kat. Z9 (pro žáky 9. tříd a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií) pozvala porota do krajského kola nejen sekundána Petra Koláře, který skončil na děleném 1. místě, ale i jeho spolužačku Pavlu Maškovou, která skončila na "okrese" čtvrtá.

V krajském kole v Českých Budějovicích si naši soutěžící své pořadí obrátili. Pavla se zařadila na velmi pěkné 9. místo. Stala se jednou ze 14 soutěžících, kteří byli označeni jako úspěšní řešitelé. Petr skončil pod čarou úspěšných řešitelů, avšak ne příliš daleko od ní na 17. místě. Nechal za sebou ještě 30 soutěžících, protože v krajském kole se mezi sebou "utkalo" celkem 47 mladých matematiků.

Oběma blahopřejeme a děkujeme jim za vzornou reprezentaci školy.

O kole okresním jsem psali 14. února 2016 v tomto článku.

Krajské kolo z pohledu samotných studentů:

Do Českých Budějovic jsme dorazili v časných ranních hodinách. Po příjezdu jsme obdrželi od organizátorů svačinku, kterou jsme oba ihned snědli. Poté nás rozdělili do tříd a my jen čekali na ty pekelně těžké úlohy. V zadání byly čtyři úlohy, na každou hodinu času. Matematická olympiáda je specifická v tom, že nestačí správný výsledek, nýbrž i náš postup musíme detailně popsat. Některé příklady se nám zdály řešitelné, ale některé byly velice složité. Po čtyřech hodinách přemýšlení a dumání, jsme se setkali na chodbě a dlouze konverzovali o řešení úloh. Výsledky nás velice překvapily a jsme z nich potěšeni.