fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29
V dobrošovském jezdeckém klubu zachraňovali malou Cherry
30
Pilotní část Psaní hravě skončila. Rozhovor s jednou úspěšnou absolventkou
1
Měsíční plán akcí: květen 2020
2 3
4
Pokyn ředitele školy: Klasifikace za 2. pololetí šk.r. 2019/2020
5 6
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
7 8 9 10
11
OCHRANA ZDRAVÍ A PROVOZ ŠKOLY PRO OBDOBÍ PŘÍPRAVY NA MATURITU JARO 2020
Zpátky ve škole
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
ŽIVOT ZA DOBY KORONAVIROVÉ ANEB CO NÁS KORONAVIRUS (NE)NAUČIL
23 24
25
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
26
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
27
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
Ochrana zdraví - aktualizovaný materiál MŠMT ze dne 27.5.2020
28
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
29
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
30 31
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > Krajské kolo soutěže v programování

Krajské kolo soutěže v programování



Datum konání:
20.4.2018

Žák naší školy se opět po pěti letech zúčastnil soutěže v programování.

Soutěž v programování probíhá klasickým systémem okresních, krajských a ústředních kol. 

Soutěžní kategorie:
 
1. Programovací jazyky žáci - určená pro žáky ZŠ a žáky odpovídajících ročníků víceletých gymnázií.
2. Programovací jazyky mládež - určená pro žáky SŠ do 19 let včetně.
3. Programování mikrořadičů - určená pro žáky ZŠ a SŠ do 19 let včetně
4. Programování webu  - určená pro žáky SŠ do 19 let včetně a žáky ZŠ.
   
Nepostupová soutěžní kategorie - pouze v krajském kole:
5. Užití kancelářských aplikací - úlohy z nástrojů MS Office

programming-898961_960_720.jpgTrojice nejlepších v kategorii programování žáciV Jihočeském kraji soutěž organizuje M-TES České Budějovice. Okresní kola se vzhledem k počtu účastníků nekonají a žáci se hlásí přímo do krajského kola.

V pátek 20. dubna 2018 se v doprovodu svého učitele Ing. Jiřího Školníka zúčastnil soutěže žák sekundy Karel Bartůněk, který soutěžil v kategorii programovací jazyky žáci. Spolu s ním soutěžili další tři žáci. Karel obsadil poslední čtvrté místo se ztrátou jediného bodu na třetího v pořadí. Ostatní soutěžící se soutěže již v minulém ročníku zúčastnili, takže Karel také trochu doplatil na svoji nezkušenost. Věřím, že pokud bude mít zájem se účastnit v příštích letech, bude mít předpoklady pro dosažení lepších výsledků. Přesto jakožto učitel informatiky jsem s výsledkem našeho soutěžícího spokojen, neboť je nutno ocenit i samotný fakt, že se do soutěže přihlásil. Letošní úlohy, které jsou společné i pro starší kategorii, byly celkem obtížné a navíc většina z nich se vzhledem k jejich charakteru lépe programuje v jiných jazycích než v jazyku Python, ve kterém Karel soutěžil.

Děkuji Karlovi za reprezentaci naší školy a věřím, že programování jej bude bavit nadále, že se mu tedy bude věnovat i budoucnu.

Uvádíme  kompletní výsledky.