fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28 29
Výsledky 1. kola přijímacího řízení do 4G a 6G
30 1
Měsíční plán akcí: květen 2022
Tisková zpráva: Vítězka je z Milevského gymnázia
2
Datum vyhlášení výsledků přijímacího řízení
3
V soutěži Finanční gramotnost se nám dařilo
4 5 6 7 8
9
Nejlepší JA Titan tým ČR
Talent Akademie 2022
10
Talent Akademie 2022
11
Talent Akademie 2022
Kytičkový den
12 13
No Backpack Day
14 15
16
Fotogalerie: Maturity 2022 - den první
17
Fotogalerie: Maturity 2022 - den druhý
18
Fotogalerie: Maturity 2022 - den třetí
19
Fotogalerie: Maturity 2022 - den čtvrtý
20
Beseda o makroekonomickém vývoji ČR
21 22
23 24 25 26
Fotogalerie: Maturitní večírek sexta (2016-2022)
27 28 29
30 31 1
Stretech 2022
Měsíční plán akcí: červen 2022
StreTech 2022 se nám vydařil
Vyvěšení plakátu na maturák na vstup školy
1.6. Den dětí
2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Informace ředitele

Informace ředitele

Postup při vyřizování stížností, oznámení a podnětů

Každý občan má právo na informace a právo usilovat prostřednictvím stížností, oznámení a podnětů o odstranění zjištěných nedostatků. Na Gymnáziu v Milevsku je přijímáním a vyřizováním žádostí o poskytnutí informací a přijímáním písemných stížností, oznámení a podnětů pověřen ředitelem školy zástupce ředitel pan Mgr. Karel Dvořák tj. pracovník pověřený poskytováním informací (dále PPPI), (kancelář ZŘ v přízemí). Ústní stížnosti přijímá ředitel, zástupce ředitele a výchovný poradce.

Všechny stížnosti je nutno urychleně a odpovědně prozkoumat a vyřídit, nebo zařídit jejich vyřízení. Prošetřování stížností musí být prováděno bez průtahů a hospodárně. Přitom musí být prošetřeny všechny body stížnosti.

Lhůty pro vyřizování stížností jsou:
10 dnů Do 10 dnů od doručení se vyřizují jednodušší stížnosti.
30 dnů Lhůta pro vyřizování všech ostatních stížností mimo výjimek.
Výjimečně prodloužená Lhůtu 30 dní lze prodloužit zcela výjimečně ve zvlášť složitých případech.

Forma stížnosti může být ústní nebo písemná.

V případě ústní stížnosti, kterou nelze vyřídit ihned, sepíše PPPI (resp. určený pracovník) školy zápis, který předloží stěžovateli k podpisu a předá Ř resp. ZŘ. Jedná-li se o stížnost zvláště závažnou, musí ředitel školy neprodleně informovat své nadřízené, kteří pak stanoví způsob vyřízení stížnosti.

Vyřizování žádostí o poskytnutí informací

Za vyřizování žádostí o poskytnutí informací odpovídá ředitel školy. Poskytnout lze jen takové informace, u kterých tomu nebrání zákon o ochraně osobních dat.

Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně či telefonicky) nebo písemně (doručená poštou, osobně i jiným způsobem, faxem, elektronickou poštou nebo na jiném nosiči dat).

Pokud žádost o poskytnutí informace směřuje k poskytnutí zveřejněné informace, může PPPI místo požadované informace sdělit jen údaje umožňující vyhledání a získání již zveřejněné informace. V případě ústní žádosti tak učiní neprodleně, v případě písemné žádosti nejpozději do 7 dnů ode dne doručení žádosti. Pokud žadatel trvá na přímém poskytnutí informace, musí mu být poskytnuta.

Není-li žádost vyřízena ústně, poskytne se požadovaná informace písemně nebo nahlédnutím do spisu (včetně možnosti pořízení kopie) nebo na paměťových mediích.

Termíny poskytnutí informace závisí na její složitosti, směrnice pro vyřizování žádostí o poskytnutí informací je k nahlédnutí u PPPI.

 

V Milevsku dne 1. září 2012

Mgr. Petr Barda, ředitel školy