fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1
Měsíční plán akcí: březen 2024
2 3
4 5 6 7
Co očekávat od olympiády z angličtiny?
8 9 10
11 12 13 14 15
Soutěž Lidice pro 21. století
16 17
18 19 20 21 22
Matematický klokan
23 24
25 26 27 28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Kalendář akcí > Události od 29. 4. 2020

Kalendář akcí

Seznam událostí od 29. 4. 2020 do 12. 5. 2020


Středa

V dobrošovském jezdeckém klubu zachraňovali malou Cherry

Pod tímto titulkem vyšel ve středu 29. dubna 2020 v Milevských novinách č. 17/2020 na str. 7 a 8 článeko dobrošovském jezdeckém klubu, který napsala PhDr. Libuše Kolářová, ředitelka vydavatelství Jihočeské týdeníky a zpravodajský portál Jižní Čechy Teď.

Čtvrtek

Pilotní část Psaní hravě skončila. Rozhovor s jednou úspěšnou absolventkou

Jak už jsme vás informovali, využili jsme nabídky licence pro 30 žáků zdarma do kurzu psaní na počítači ve webové aplikaci Psaní hravě. Musím konstatovat, že to byla vydařená akce. Přihlásilo se přes dvacet žáků, z nichž devět kurz za pět týdnů dokázalo zvládnout a získat certifikát.

Pátek

Měsíční plán akcí: květen 2020

Vždy k začátku měsíce zde budu publikovat měsíční plán akcí školy, který budu vždy po celý měsíc doplňovat a aktualizovat. Vznikne tak alternativa ke kalendáři na hlavní stránce.

Pondělí

Pokyn ředitele školy: Klasifikace za 2. pololetí šk.r. 2019/2020

Ředitel školy na základě vyhlášky MŠMT k ukončování školního roku 2019/2020 vydal pokyn ke klasifikaci žáků  za 2. pololetí školního roku 2019/2020.

Středa

Testování čtenářské a matematické gramotnosti

Naše škola se opět zapojila do projektu Testování čtenářské a matematické gramotnosti u žáků 8. tříd ZŠ a 1. ročníků SŠ, který je součásti Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje. Testování provádí organizace Scio.

Pondělí

OCHRANA ZDRAVÍ A PROVOZ ŠKOLY PRO OBDOBÍ PŘÍPRAVY NA MATURITU JARO 2020

Výběr, určený žákům maturitního ročníku z materiálu MŠMT

Zpátky ve škole

Situace okolo koronaviru a s ní související zákaz kontaktní výuky na školách znamená především domácí vzdělávání žáků a studentů. Věřím, že pro mnohé učitele a rodiče to představuje mnohem víc práce a je očividné, že distanční forma přinesla řadu problémů. Její zvládnutí je hodně o sebedisciplíně. Nejvíce vytrvalý a trpělivý by měl být náš maturitní ročník. Jsme si vědomi toho, že učitelé pro nás dělali a stále dělají maximum i v této nelehké době.