fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27
Aneta Haškovcová – hudba ke mně odjakživa patřila
Poděkování za pomoc při organizaci Sportovních her seniorů
Sportovní hry seniorů (doplněno)
28 29 30 31 1
Měsíční plán akcí: duben 2018
Tematicky zaměřené maturitní zpravodaje k maturitě JARO 2018
2 3 4
Napsali o nás: Gymnazisté úspěšní v konverzační soutěži v RUJ
Fotogalerie: Praktická maturita z chemie
Aneta a Štěpán uspěli v KK Olympiády v CEJ
5
Plzeňské dobrodružství aneb od piva na pitevnu
Krajské kolo Dějepisné olympiády
6
Omluva za nefunkčnost informačního systému
7
Omluva za nefunkčnost informačního systému
8
Omluva za nefunkčnost informačního systému
9
Omluva za nefunkčnost informačního systému
10 11
Maturita JARO 2018: termíny písemných zkoušek společné části
Slohovky aneb zamyšlení nad letošními tématy krátké slohové práce
12 13 14 15
16 17 18
Fotogalerie: Okresní kolo OVOV v Písku
19 20
Krajské kolo soutěže v programování
21 22
23
The Way We Were
Maturitní tablo 4.A (2014-2018)
Poslední zvonění očima třeťáka
24
Ukázka dravců
25 26 27 28 29
30 1
Měsíční plán akcí: květen 2018
2
Žákovský průvodce maturitní zkouškou JARO 2018
3
Seznam přijatých uchazečů v 1. kole přijímacích zkoušek
4
Napsali o nás: Jak dopadly písemné maturity do milevského gymnázia?
5 6
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Korelace > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_20

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 10.2.2014.


KORELACE

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie, Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: Korelační koeficient

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem tohoto průřezováho DUM je na praktickém příkladu ukázat žákům užití korelačního koeficientu. DUM částečně navazuje na DUM Inflace sady SFM. Hlavním cílem je vést žáka k chápání souvislostí ekonomických jevů a jiných hromadných jevů a k jejich matematicko-statistickému zkoumání. Žák získá kompetenci vypočítat hodnotu korelačního koeficientu a správně tuto získanou hodnotu interpretovat.

Základem DUM je řešený komplexní příklad. Na něj navazuje neřešený příklad, v němž má žák aplikovat získané poznatky.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.