fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Měsíční plán akcí: duben 2019
2
Krajské kolo Matematické olympiády kat. B
Ilona je úspěšnou řešitelkou MO kat. B
3
Fotogalerie: Praktická maturita z chemie
Zájezd do Anglie
4
Zájezd do Anglie
5
Zájezd do Anglie
6
Zájezd do Anglie
7
Zájezd do Anglie
8
Zájezd do Anglie
9
Tisková zpráva: Štěpánka Slámová opět nejlepší v kraji
10
Termíny maturitní zkoušky JARO 2019
Jednotné zkušební schéma maturitních písemek
Maturitní zpravodaj č. 50/2019 - český jazyk
Fotogalerie: OK Odznaku všestrannosti
Dubnové písemné maturitní práce společné části MZ
MN: Tereza Mužíková postoupila do krajského kola
11
Přihlášky k maturitě v sextě (2013-2019)
Maturitní zpravodaj č. 48/2019 - cizí jazyky
Dubnové písemné maturitní práce společné části MZ
12
Dadaismus a hodiny výtvarné výchovy
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
KK soutěže v programování
23 24 25
Branný závod
26
Fotogalerie: Poslední zvonění
Krajské kolo soutěže v programování
27 28
29
Tisková zpráva: Sekundáni vyrazili do Prahy za kulturou a poznáním
30
Pořadí přijatých uchazečů do 4G
Pořadí přijatých uchazečů do 6G
1
Měsíční plán akcí: květen
2
Maturitní zpravodaj č. 49/2019 - matematika
3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Paprskové a bublinové grafy > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 13.1.2014


PAPRSKOVÉ A BUBLINOVÉ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, bublinový graf, paprskový graf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou paprskových a bublinových grafů.

Žák se seznámí se podstatou paprskových a bublinových grafů na základě příkladů. Na konci výkladu je neřešený příklad, který je obdobou příkladů ve výkladu. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.