fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Měsíční plán akcí: listopad 2021
MŠMT: aktuální informace pro školy a školská zařízení s účinností od 25. 10. a 1.11. 11
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
Leták: Kdo o čem rozhoduje ve školách v době COVID-19
13 14
15
Bobřík informatiky: výsledky kategorie SENIOR
16
Bobřík informatiky: výsledky kategorie JUNIOR
17 18
Den otevřených dveří 18. listopadu 2021
Bobřík informatiky: Výsledky kategorie KADET
19 20
Studentský summit (3): Druhé přípravné setkání
21
22
Testování na covid-19 ve dnech 22. a 29.11.2021
23
Třídní schůzky rodičů 23.11.2021
Užasňákovi hráli pIšQworky online
24 25 26
Vyhlášení MŠMT k nouzovému stavu
27 28
29 30 1
Základní informace o maturitě 2022 (z webu Cermatu v přizpůsobení pro naši školu)
Přihlašování k maturitě JARO 2021/22
Měsíční plán akcí: prosinec 2021
Přihlašování k maturitě jaro 2022 v sextě
Sextáni se ve Vědeckém čtyřboji neztratili
2
Sextáni se ve Vědeckém čtyřboji neztratili
3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Paprskové a bublinové grafy > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 13.1.2014


PAPRSKOVÉ A BUBLINOVÉ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, bublinový graf, paprskový graf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou paprskových a bublinových grafů.

Žák se seznámí se podstatou paprskových a bublinových grafů na základě příkladů. Na konci výkladu je neřešený příklad, který je obdobou příkladů ve výkladu. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.