fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27
Aneta Haškovcová – hudba ke mně odjakživa patřila
Poděkování za pomoc při organizaci Sportovních her seniorů
Sportovní hry seniorů (doplněno)
28 29 30 31 1
Měsíční plán akcí: duben 2018
Tematicky zaměřené maturitní zpravodaje k maturitě JARO 2018
2 3 4
Napsali o nás: Gymnazisté úspěšní v konverzační soutěži v RUJ
Fotogalerie: Praktická maturita z chemie
Aneta a Štěpán uspěli v KK Olympiády v CEJ
5
Plzeňské dobrodružství aneb od piva na pitevnu
Krajské kolo Dějepisné olympiády
6
Omluva za nefunkčnost informačního systému
7
Omluva za nefunkčnost informačního systému
8
Omluva za nefunkčnost informačního systému
9
Omluva za nefunkčnost informačního systému
10 11
Maturita JARO 2018: termíny písemných zkoušek společné části
Slohovky aneb zamyšlení nad letošními tématy krátké slohové práce
12 13 14 15
16 17 18
Fotogalerie: Okresní kolo OVOV v Písku
19 20
Krajské kolo soutěže v programování
21 22
23
The Way We Were
Maturitní tablo 4.A (2014-2018)
Poslední zvonění očima třeťáka
24
Ukázka dravců
25 26 27 28 29
30 1
Měsíční plán akcí: květen 2018
2
Žákovský průvodce maturitní zkouškou JARO 2018
3
Seznam přijatých uchazečů v 1. kole přijímacích zkoušek
4
Napsali o nás: Jak dopadly písemné maturity do milevského gymnázia?
5 6

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_16

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 17.2.2014


BURZOVNÍ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, burzovnígraf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou burzovních grafů.

Žák se seznámí se podstatou burzovních grafů na základě příkladů. Seznaámí se nejen s jejich primárním určením pro grafické vyjádření burzovních dat, ale i s využitím netradičním. Na konci výkladu je úkol na procvičení grafů. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele. V diskusi se žáky je množno nalézat další možnosti využití burzovních grafů (např. při vyhodnocování soutěží, ve kterých lze v jednotlivých kolech body získávat, ale i ztrácet).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.